Sportag

Uitnodiging tot indienen offerte - SportAG. Plaatsen van een ventilatiesysteem in dans-, gevechtszaal en cafetaria van sporthal Faluintjes - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
SportAG
Zwarte Zustersstraat 17, BE-9300 Aalst
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - SportAG. Plaatsen van een ventilatiesysteem in dans-, gevechtszaal en cafetaria van sporthal Faluintjes - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: sporthal Faluintjes, Beugemstraat-Driesstraat te 9310 Moorsel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
SportAG. Plaatsen van een ventilatiesysteem in dans-, gevechtszaal en cafetaria van sporthal Faluintjes
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Het attest blanco strafregister kan door de aanbestedende overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de elektronische middelen van de federale overheid (telemarc/digiflow). Daarom vragen wij om een attest blanco strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via cjc-csr@just.fgov.be
U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt.
Indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum 5 maanden voor datum inschrijving.
* Voor buitenlandse inschrijvers: Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de wetgeving van het land waar hij gevestigd is.
* Voor Belgische inschrijvers: In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Geen
/
III.2.3. Vakbekwaamheid:
a) Studie- en beroepskwalificaties en beroepservaring van het projectteam
De cv's met de studie en beroepskwalificaties van alle leden van het projectteam, inclusief stand-in personeel, bevatten de volgende gegevens:
- hun hoedanigheid en taak binnen het team;
- hun functie/titel binnen het bedrijf;
- hun studie en opleiding
- aantal jaren ervaring met vergelijkbare opdrachten met relevante referenties en een beschrijving van de mate van betrokkenheid als eindverantwoordelijke, als medewerker, als stagiair, .
De cv's mogen +- 4 bladzijden A4 per persoon in beslag nemen.
b) Een motivering waarom de inschrijver zich bekwaam of deskundig acht voor het opmaken van de studieopdracht aan de hand van referenties of opgedane ervaringen of gevolgde studies of voorgestelde samenwerkingen, gestaafd met voorbeelden over eigen of andere gelijkaardige projecten die door hem als kwaliteitsvol worden beschouwd.
De referenties van de laatste 5 jaar bevatten volgende gegevens:
- beknopte beschrijving van het project;
- datum van opmaak en/of uitvoering studie;
- kostprijs van de opdracht;
- naam en adres van de opdrachtgever en haar contactpersoon;
- argumentatie waarom referentie relevant is voor de opdracht.
Indien de kandidaat op basis van bovenstaande criteria niet geselecteerd wordt, dan wordt dit in het verslag van nazicht gemotiveerd.
Zie hierboven
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/5/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/5/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: We verwijzen naar de handleiding e-Notification voor ondernemers. Deze handleiding kunt u terugvinden op http://www.publicprocurement.be, onder de rubriek algemeen, e-procurement, FAQ.
Wij raden u dan ook ten stelligste aan om u te registreren, op die manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht bij eventuele addenda, rectificatieberichten, aanvullende info, enz.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/4/2016

Annonces similaires du BDA :