Vlaamse Landmaatschappij

Onderhoudscontract VLM Herentals.


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlaamse Landmaatschappij
Gulden Vlieslaan 72, BE-1060 Brussel
Contact: De heer Tom Ronsyn
Tel: +32 25437340 Fax: +32 25437399 E-mail: tom.ronsyn@vlm.be
Internet adres(sen): www.vlm.behttps://enot.publicprocurement.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoudscontract VLM Herentals - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het leveren van diensten met als voorwerp het technisch beheer/onderhoud (preventief/curatief) en herstelling met totale waarborg van de werking van:
- de centrale verwarming (warmteproductie en distributiesystemen), koelmachines (koudeproductie en distributiesystemen), verluchting- en klimaatregelingsinstallaties, gebouwenbeheerssysteem Schneider.
- de sanitaire installaties (koud- en warmwatervoorzieningen, ditributiesystemen aanvoer en afvoersystemen.
- de waterbehandelingsinstallatie voor recuperatie van regenwater.
- Elektriciteit: HS en LS.
- Brandkleppen
- Installaties in dienst houden conform de wettelijke voorschriften.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Versnelde onderhandelingsprocedure.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. OVERIGE NADERE INLICHTINGEN:
Er worden 3 aanvullingen doorgevoerd in het bestek:
II.1.1 Beschrijving van de opdracht
De opdracht omvat het leveren van diensten met als voorwerp het technisch beheer/onderhoud (preventief/curatief) en herstelling met totale waarborg.
Dit houdt in dat op jaarbasis een forfaitaire prijs voorzien wordt voor het preventief en curatief onderhoud van de opdracht. Het uitvoeren van herstellingen valt eveneens onder de opdracht, maar wordt niet onder de forfaitaire prijs gerekend:
- Het aanschaffen van nieuw materiaal dient verrekend te worden op basis van een door de opdrachtgever goedgekeurde offerte van een leverancier
- Uitvoeren van de herstellingswerken worden verrekend op basis van de prijzen voor werken in regie.
II.1.3 Inlichtingen, plaatsbezoek en inventaris
Er wordt geen gedetailleerde inventaris van de opdracht meegegeven omdat deze de werkelijkheid slechts deels kan beschrijven en geen correct beeld kan geven van de situatie ter plaatse. Om de inschrijvers een correcte inschatting van de opdracht te laten doen, is het mogelijk een plaatsbezoek aan te vragen bij dhr. Filip Vereecke (contactgegevens vermeldt in het bestek).
III.1.5 Openingszitting
Om de inschrijvers de nodige tijd te geven een correcte offerte in te dienen na plaatsbezoek, wordt de openingszitting verdaagd tot 25.05.2016 om 14u.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/4/2016

Annonces similaires du BDA :