AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Katholieke Basisscholen Kortrijk
Plein 9, BE-8500 Kortrijk
Contact: Christine Desmet
Tel: +32 56228189
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Relighting en brandbeveiligingswerken Kleuterblok
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vrije Basisschool 't Fort 1 en 2, Plein 9, 8500 Kortrijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Relighting en brandbeveiligingswerken kleuterblok
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Registratie-attest ; RSZ-attest en fiscaal attest toevoegen
Uittreksel uit strafregister en attest niet-faling toevoegen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning : klasse 1 - categorie D5
- Minimum 3 referenties (op basis van tevredenheidsattest origineel onder -tekend door de opdrachtgever) van projecten, met een minimale waarde van 100.000 ? en voorlopig opgeleverd in de afgelopen 5 jaar.
- 1 referentie (referentie A) van de bovenstaande dient de ervaring aan te tonen van een gelijkaardige opdracht.
- Van deze referentie A dient minimaal de PV van voorlopige oplevering toegevoegd te zijn
- Een bewijs van plaatsbezoek van de aannemer, dit document dient door de bouwheer van het vzw Katholieke Basisscholen Kortrijk gedateerd en ondertekend te zijn.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/05/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 160.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier is verkrijgbaar bij : De Vloed Architects bvba - Part of Detoo, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, alle werkdagen tussen 09.00 u en 16.00 u. Betaling van het dossier gebeurt vooraf door overschrijving op volgende rekening van De Vloed Architects bvba, bij verzending van het dossier, nl. KBC IBAN BE44 4483 6143 6145 - BIC KREDBEBB. Bij afhaling van het dossier gebeurt betaling contant (gepast geld) na telefonische bestelling. Bij storting, gelieve bewijs van storting door te mailen naar Sabine Lebbe met vermelding van dossiernummer. (Sabine.lebbe@devloed.be)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/05/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/04/2016