Onze Lieve Vrouw Van Troost V.z.w.

Uitnodiging tot indienen offerte - Conform stellen liften az Sint-Blasius campus Zele - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w.
Kroonveldlaan 50, BE-9200 Dendermonde
Contact: De heer Filip Vermijlen
Tel: +32 52252987 Fax: +32 52252871 E-mail: filip.vermijlen@azsintblasius.be
Internet adres(sen): www.azsintblasius.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Conform stellen liften az Sint-Blasius campus Zele - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: az Sint-Blasius Campus Zele, 9200 Dendermonde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Betreft 4 liften van het az Sint-Blasius campus Zele die in regel gebracht dienen te worden met de risicoanalyse van het controleorganisme.
In bijlage de gemaakte risicoanalyses.
Graag opgave van onder meer:
- Plan van aanpak en timing;
- De materialen die gebruikt zullen worden;
- De naam, gegevens en competenties van de persoon die belast wordt met de opdracht;
- Prijs.
Een indienststellingsverslag door AIB Vinçotte dient in de prijs inbegrepen te zijn.
Er wordt eveneens een verplicht op te geven optie gevraagd voor een onderhoudscontract op betreffende liften.
Het voorgestelde onderhoudscontract betreft een preventief onderhoudscontract.
Gelieve gedetailleerd de verschillende elementen van het onderhoudscontract op te geven.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Geen negatief eigen vermogen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Een beschrijving van de technische uitrusting van de dienstverlener, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en de mogelijkheden die zijn onderneming biedt op het vlak van studie en onderzoek.
* Beschikken over het nodige gekwalificeerde personeel om de opdracht tot een goed einde te brengen.
Vereiste erkenning: N1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Kwaliteit van het plan van aanpak, timing en onderhoudscontract., Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/5/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/5/2016 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Datum/Tijdstip plaatsbezoek na afspraak met dhr. Tom Goeman, Diensthoofd Technische Dienst, Tel. +32 52 25 25 88, tom.goeman@azsintblasius.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/4/2016

Annonces similaires du BDA :