AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Scholengroep Sint-Michiel, instelling: VISO
Polenplein 23, BE-8800 Roeselare
Contact: directeur
Dhr. Patrick Soenen
Tel: +32 51208877 E-mail: patrick.soenen@sint-michiel.be
Internet adres(sen): http://www.sint-michiel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vernieuwen ramen blok D
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dokter Delbekestraat 24, 8800 Roeselare
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze aanbesteding betreft het vernieuwen van buitenschrijnwerk in blok D door aluminium buitenschrijnwerk. Al dan niet voorzien van binnen- of buitenzonwering.
Bijkomend wordt de straatgevel opgefrist d.m.v. schilderwerken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61§§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
Volgende ratio's zullen onderzocht worden en dienen minstens de waarde tussen haakjes te bereiken: solvabiliteit (> 20%) en liquiditeit (> 1,2).
de laatste 3 jaarrekeningen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een referentielijst van soortgelijke leveringen uitgevoerd tijdens de voorbije 3 jaar, met vermelding van de opdrachtgever, datum, aard en omvang van de opdracht, telefoon of e-mail van de contactpersoon en het bedrag.
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D20
Minimum 3 referenties van scholen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/05/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 95.59 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bedrag 95.59 Euro (incl. BTW) te storten of over te schrijven op rek. nr. 385-0537537-26 op naam van Studiebureau Vangheluwe bvba, Burg. Vandenbogaerdelaan 37, 8870 Izegem, met vermelding VISO-Vernieuwen ramen blok D - bestek 68420915. Gelieve ook BTW-nummer aannemer te vermelden bij overschrijving. Het bestek + plannen kunnen tevens aangekocht worden op bovenbeschreven adres, mits vooraf telefonisch aangevraagd.
Indien men ervoor kiest het dossier enkel digitaal aan te kopen, vragen wij om het bedrag 66.55 Euro (incl. BTW) te storten of over te schrijven op rek. nr. 385-0537537-26 op naam van Studiebureau Vangheluwe bvba, Burg. Vandenbogaerdelaan 37, 8870 Izegem, met vermelding VISO - Vernieuwen ramen blok D - bestek 68420915. Gelieve ook BTW-nummer aannemer te vermelden bij overschrijving.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/05/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/04/2016