AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Leuven
Professor Van Overstraetenplein 1, BE-3000 Leuven
Contact: Vermaelen Yves
Tel: +32 16272540 E-mail: bestekken@leuven.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=234039
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
abdij van Park - restauratie abdijmuren, poorten en boogbrug
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Abdij van Park - restauratie abdijmuren, poorten en boogbrug.
De werken omvatten de restauratie van de abdijmuren van de abdij van Park, alsook de restauratie en deels reconstructie van de Vijverdijkpoort, de Moestuinpoort, de kerkhofpoort en het boogbrugje
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
voor restauratie monumenten: D24 - klasse 5
voor de waterbouwkundige werken B - klasse 2 (eventueel in onderaanneming - bewijs samenwerking toe te voegen aan de offerte)
D24: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR,
B: Klasse 2: tot 275.000 EUR
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/05/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 115.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Te storten op rekeningnummer BR50 7330 3992 4018 van architecten Beeck & Hermans bvba, Sint-Katelijnestraat 46, 2800 Mechelen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/05/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
31/05/2016 - 11:00
Plaats: Stadskantoor Leuven, Professor Van Overstraetenplein 1, 3000 Leuven (gelegen naast station Leuven) - samenkomst aan de onthaalbalie in de inkomhal. Inschrijvers die hun offerte indienen op een manier die niet voorzien is in de wetgeving overheidsopdrachten (bijvoorbeeld: via een courierbedrijf, indien hun drager de offerte overhandigt aan een medewerker van de onthaalbalie, . ) doen dit op eigen risico, zelfs indien de onthaalmedewerker een ontvangstbewijs aflevert.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Verplicht plaatsbezoek:
maandag 09/05/2016 - 10:00 uur
donderdag 12/05/2016 - 10:00 uur
Voorafgaandelijk contact op te nemen met: Karel Beeck - GSM 0478 51 00 09. Attest plaatsbezoek is bij te voegen aan offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/04/2016