AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Scholengroep 14 Maasland
Halmstraat 12, BE-3600 Genk
Contact: Mevrouw Mira Snyers
Tel: +32 89849902 E-mail: snyers.mira@scholengroep14.be
Internet adres(sen): www.scholengroep14.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Managementcontract voor de dagelijkse schoonmaak van de gebouwen van Scholengroep14
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Instellingen van Scholengroep 14, 3600 Genk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Managementcontract voor de dagelijkse schoonmaak van de gebouwen van Scholengroep 14 (SGR 14). SGR 14 is de overkoepelende organisatie van de GO! instellingen (BaO, SO, BuBaO, BuSo, Internaten, CVO en CLB) in Genk-Maasland. In een 36-tal instellingen biedt zij aan meer dan 13.000 leerlingen/cursisten een waaier van opleidingen.
SGR 14 zoekt een partner die de dagelijkse schoonmaak van onze gebouwen organiseert. De personseelsleden blijven in dienst van SGR 14. Het is de bedoeling dat ze opgeleid, begeleid en ondersteund worden.
De bijkomende aanwervingen en vervangingen van de schoonmaak(st)ers gebeuren door de inschrijver in overleg met de SGR.
Ter info: Bijkomende info m.b.t. dit bestek kan enkel via mail opgevraagd worden tot en met dinsdag 10 mei 2016 12u op volgend mailadres: snyers.mira@scholengroep14.be.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De jaaromzet is minimaal EUR 30.000.000
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
Minimaal drie referenties in Vlaanderen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Beheerskost, Weging: 20
Criterium 2: Kostprijs manager, Weging: 40
Criterium 3: Totaal aantal poetsuren per week, Weging: 30
Criterium 4: Technische bekwaamheid van de inschrijver, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/4/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/5/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/5/2016 - 10:00
Plaats: Scholengroep 14 - Halmstraat 12 - 3600 Genk te lokaal mediatheek (gelijkvloers)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.
De inschrijver dient de desbetreffende instellingen te bezoeken om zich een beeld te vormen van de specifieke werkomstandigheden. Dit bezoek is een vormvereiste om deel te kunnen nemen aan de opdracht. Deze plaatsbezoeken kunnen enkel gebeuren op de opgegeven data, vanaf 25/04/2016 tot en met 29/04/2016. Een overzicht van de data en instellingen (regio Genk-Maasland) zal bij het bestek gevoegd worden. Bezoeken op andere data en uren worden geweigerd. De inschrijver laat bij zijn of haar bezoek ter plaatste het bezoekattest invullen.
De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/4/2016