AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
A.V. ALGEMEEN STEDELIJK ZIEKENHUIS
Merestraat 80, BE-9300 Aalst
Contact: De heer Joris Nissens
Tel: +32 53764871 Fax: +32 53764894 E-mail: joris.nissens@asz.be
Internet adres(sen): http://www.asz.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Installeren van sanitaire- en HVAC-leidingen in de gebouwen op de drie campussen van de A.V. Algemeen Stedelijk Ziekenhuis Aalst.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: ASZ campus Aalst, Merestraat 80 te 9300 Aalst / ASZ campus Geraardsbergen, Gasthuisstraat 4 te 9500 Geraardsbergen / ASZ campus Wetteren, Wegvoeringstraat 73 te 9320 Wetteren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Installeren van sanitaire- en HVAC-leidingen in de gebouwen op de drie campussen van de A.V. Algemeen Stedelijk Ziekenhuis Aalst.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Juridische situatie van de inschrijver (toegangsrecht)
Een expliciete verklaring op erewoord dat de inschrijver (zie bijlage B):
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
Onverminderd de hoger vermelde expliciete verklaring op een, voegt de inschrijver bij zijn offerte:
- een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid, tot en met deze die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal voor de uiterste datum voor indiening van de offerte of een gelijkwaardig getuigschrift uitgereikt door de bevoegde overheid van het betrokken land;
- een recent fiscaal attest waaruit blijkt dat de kandidaat heeft voldaan aan zijn verplichtingen inzake het betalen van Vennootschapsbelasting en BTW of een gelijkwaardig getuigschrift uitgereikt door de bevoegde overheid van het betrokken land.
De opdrachtgever heeft tot op heden zelf geen toegang tot Digiflow/Telemarc, waardoor de inschrijver wordt gevraagd deze attesten, bijkomend bij de expliciete verklaring op eer, zelf bij zijn offerte te voegen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Economische en financiële draagkracht van de inschrijver (kwalitatieve selectie)
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* Passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011 (zie bijlage D).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Technische bekwaamheid van de inschrijver - vereiste bewijsstukken (selectiecriteria) (zie bijlage c)
* Een lijst van minimum 3 referenties die gedurende de afgelopen 5 jaar werden verricht in andere Vlaamse zorginstellingen.
Aantal referenties in Vlaamse zorginstellingen: ......
Naam: ....................................
Contactpersoon TD ...................................
Telefoon contactpersoon: ...................................
Datum: ...................................
Aard van de werken: ....................................
* De Inschrijver dient minimaal 1 autocad tekenaar te hebben die technische plannen kan tekenen en aanpassingen kan wijzigen.
Naam: .....................................................
* De inschrijver beschikt over minimaal 6 geschoolde werklieden met minimaal 5 jaar ervaring, deze dienen op de hoogte te zijn van de BBT werken aan sanitaire installaties.
Naam: ....................................................* attest van conformiteit (minstens 3 jaar geldig).
Vereiste erkenning: C2 (Watervoorziening en leidingen leggen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Financieel criterium , Weging: 150
Criterium 2: Technische waarde van de offerte, Weging: 80
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/6/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Elektronische aanvraag per E-mail :
aan Joris.Nissens@ASZ.be en in CC aan Yvan.Torrekens@ASZ.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/6/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/6/2016 - 11:00
Plaats: Raadzaal, Poliklinisch Centrum Dr. Rimbaut, 2° verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: A.V. ALGEMEEN STEDELIJK ZIEKENHUIS
POLIKLINISCH CENTRUM DR. RIMBAUT
T.a.v. de Voorzitter
Directiesecretariaat - 2de verdieping
Merestraat 80, 9300 Aalst
De offerte moet bij de voorzitter toekomen ten laatste op de dag en uur vermeld in het bestek, op bovenvermeld adres.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/4/2016