AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuis Oost-Limburg
Schiepse Bos 6, BE-3600 Genk
Contact: Mevrouw Nicole Daverveldt
Tel: +32 89321981 Fax: +32 89579888 E-mail: nicole.daverveldt@zol.be
Internet adres(sen): www.zol.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren van koffie en koffietoestellen in bruikleen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Ziekenhuis Oost-Limburg, Schiepse Bos 6 te 3600 Genk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren van koffie en koffietoestellen in bruikleen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Koffieautomaat in bruikleen,gericht op het maken van koffie in isoleerkannen van +/- 2L met bijhorende voorverpakte gemalen koffie in filterzak
Korte beschrijving:
Koffieautomaat in bruikleen,gericht op het maken van koffie in isoleerkannen van +/- 2L met bijhorende voorverpakte gemalen koffie in filterzak
Perceel 2: Koffieautomaat in bruikleen, gericht op het aanmaken van individuele tassen en thermossen of kannen van +/- 1L, met bijhorende koffie, voorverpakt
Korte beschrijving:
Koffieautomaat in bruikleen, gericht op het aanmaken van individuele tassen en thermossen of kannen van +/- 1L, met bijhorende koffie, voorverpakt
Perceel 3: Containerkoffietoestellen in bruikleen, gericht op het maken van koffie in containers van 2 x 5L , met bijhorende koffie, gemalen en verpakt per kg.
Korte beschrijving:
Containerkoffietoestellen in bruikleen, gericht op het maken van koffie in containers van 2 x 5L , met bijhorende koffie, gemalen en verpakt per kg.
Perceel 4: Koffieautomaat in bruikleen, gericht op het maken van individuele tassen, met bijhorende koffie, tegen betaling door de gebruiker met muntstukken
Korte beschrijving:
Koffieautomaat in bruikleen, gericht op het maken van individuele tassen, met bijhorende koffie, tegen betaling door de gebruiker met muntstukken
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door zich kandidaat te stellen voor deze opdracht verklaart de kandidaat zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Bijlage D "Verklaring op eer" moet ondertekend zijn en toegevoegd worden aan de offerte.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of inschrijver met zijn activiteit is begonnen.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de financiële en de economische draagkracht van de kandidaat te onderzoeken.
Opgave omzet van de laatste 3 jaren
Belgische vertegenwoordiging voor ondersteuning is noodzakelijk.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De technische bekwaamheid van de inschrijver dient aangetoond door:
1. Beschrijving van de organisatie van de inschrijver en dit voor de aspecten die in verband met dit bestek in aanmerking komen.
2. Het opgeven van minimaal drie gelijkaardige referenties van de afgelopen drie jaar met een korte omschrijving van het voorwerp, de waarde en de volgende gegevens van de klant:
- Naam firma
- Type toestel en manier waarop leveringen, beheer en onderhoud zijn gebeurd
- Contactpersoon, telefoonnummer en e-mail
De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
Minimum 3 gelijkaardige referenties en leveringen bij referenties van vergelijkbare grootte ,voorzien van tevredenheidsattest, in de afgelopen 3 jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 45
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 40
Criterium 3: Gebruikersvriendelijkheid, Weging: 10
Criterium 4: Service, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/5/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/5/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/5/2016 - 14:00
Plaats: vergaderzaal 2bis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/4/2016