Maatschappij Linkerscheldeoever

Sloop van woningen en gebouwen in Doel e.a.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij Linkerscheldeoever
Sint-Paulusplein 27, BE-9120 Kallo
Contact: De heer Harold Ketels
Tel: +32 37664189 Fax: +32 37767913 E-mail: harold.ketels@maatschappijlso.be
Internet adres(sen): www.mlso.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Sloop van woningen en gebouwen in Doel e.a.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Beveren - voornamelijk te deelgemeente Doel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht betreft het geheel der werken, inclusief leveringen, vervoerskosten, arbeidskrachten en alle uitvoeringsmiddelen met betrekking tot het slopen van 251 woningen en gebouwen in Doel e.a. Het aantal woningen dat hierbij wordt weergegeven is als niet-definitief te beschouwen en de lijst die wordt bijgevoegd is een niet-limitatieve lijst. Bovendien gaat het over vermoedelijke hoeveelheden (zie bestek).
De werken omvatten hoofdzakelijk :
- Plaatsen van voorlopige afsluitingen en werfsignalisatie.
- Het nemen van de voorzorgsmaatregelen en regelen van de veiligheidscoördinatie.
- Het slopen van de gebouwen met het verwijderen van alle puin, met de daarvoor nodige voorzieningen van persoonlijke en/of collectieve beschermingsmiddelen.
- Een deel van de aanwezige kelders (ong. 50 ex.) wordt leeggepompt, afvalvrij en waterdoorlatend gemaakt en opgevuld met grond tot de terreinpas, een ander deel van de aanwezige kelders (ong. 40 ex.) wordt volledig verwijderd.
- Het zo nodig verwijderen en afvoeren naar een erkende stortplaats van hechtgebonden en niet-hechtgebonden asbesthoudende materialen. Alle, tijdens het verwijderen en afvoeren van asbesthoudende materialen, aanwezige werknemers dienen te beschikken over een attest inzake asbestverwijdering.
- Het selectief verzamelen en verwijderen van afval, mogelijks aanwezige inboedel en recycleerbare materialen zoals hout, metalen, bitumen, isolatiematerialen enzovoort.
- Het uitbreken en verwijderen van rioleringen, leidingen, .
- Het uitbreken en verwijderen van verhardingen buiten de gebouwen.
- Het verwijderen van al dan niet aangebouwde bijgebouwen, tuinhuizen, caravans, zwembaden, .
- Het uitbreken en verwijderen van toegangen en afsluitingen.
- Het ledigen, uitbreken en verwijderen van onder- en bovengrondse opslagtanks (brandstoffen, water, .).
- Het ledigen, uitbreken en verwijderen van septische en andere putten.
- Het bezorgen van beeldmateriaal (foto, film, .) van aangetroffen ondergrondse constructies en opslagtanks.
- Het nivelleren met een bodemlaag waarop gras kan groeien en het effectief inzaaien met gras. Wanneer de weersomstandigheden het inzaaien met gras niet toelaten of daarvoor niet gunstig zijn, zal de opdrachtnemer het inzaaien kunnen uitstellen tot de eerstvolgende daartoe geschikte periode.
- Het plaatsen van weideafsluitingen.
- Het terug fatsoenlijk aanwerken van de voetpaden, bestrating en alle mogelijks beschadigde delen van het openbaar domein.
De gebouwen worden gesloopt op afroep, de opdrachten worden gegeven per dienstbevel. Opdrachtgever en opdrachtnemer bepalen na het dienstbevel een effectieve startdatum voor de sloopwerken. Deze datum zal niet vroeger liggen dan 14 kalenderdagen en niet later liggen dan 30hetgeen binnen de 30 kalenderdagen na het dienstbevel.
moet uitgevoerd zijn. De opdrachtnemer deelt minstens 7 dagen voorafgaandelijk aan de start van de werken aan de opdrachtgever mee wanneer de werken effectief uitgevoerd zullen worden.
Eens de sloopwerken zijn aangevat aan een gebouw moeten ze binnen de drie dagen worden afgerond. Binnen de 5 werkdagen na het slopen moet het terrein genivelleerd en ingezaaid zijn (behoudens wanneer de weersomstandigheden dit niet toelaten (zie hierboven aangaande het inzaaien)).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De financiële draagkracht is nodig opdat de opdracht tot een goed einde kan gebracht worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
De technische draagkracht is nodig opdat de opdracht tot een goed einde kan gebracht worden.
Vereiste erkenning: G5 (Afbraakwerken) , Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/5/2016 - 22:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek alsook de bijhorende informatie kan bij de aanbestedende overheid worden opgevraagd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/5/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 20/5/2016 - 10:00
Plaats: Zaal Van Mieghem, vergaderzaal, Sint-Paulusplein 27, 9120 Kallo
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/4/2016

Annonces similaires du BDA :