AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Area North-West
Koningin Maria-Hendrikaplein 2, BE-9000 Gent
Contact: Van Landeghem Eddy Maurice
Tel: +32 92412474 Fax: +32 92412537 E-mail: eddy.vanlandeghem@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=229813
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
57/42/3/15/073: Buitenkabelwerken voor de sectioneerpost te Zeebrugge.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zeebrugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
de buitenkabelwerken omvat o.a.:
- plaatsen en aansluiten van 3kV-kabels EXeCV 6/10 kV 300 mm² / 35 mm²;
- plaatsen en aansluiten van terugstroomkabels EXVB 1G95 mm²;
- plaatsen en aansluiten van aardingskabels VOB of H07V-R 1G95 mm²;
- Plaatsen en aansluiten van bediening- en signalisatiekabels EXVB 4x2,5 mm²;
- plaatsen van kabelsleuven, sleufdeksels en kabelbeschermers;
- plaatsen van wachtbuizen;
- plaatsen van trekputten;
- plaatsen van doorsteken;
- aanbrengen van identificatiebanden en merktekens;
- verwijderen van bestaande signalisatie- en bedieningskabels;
- verwijderen van bestaande 3kV-kabels;
- testen van de kabels en functionaliteiten;
- indienststellen van de kabels.
- opstellen van het as-built dossier.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een RSZ-attest overeenkomstig art. 67 van het KB plaatsing van 16.07.2012;
Een fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten overeenkomstig art. 68 van het KB plaatsing van 16.07.2012, afgeleverd door de Algemene Administratie Inning en Invorderingen, NOGA - Toren A, 17de verdieping, Koning Albert II-laan 33 bus 43, 1030 Schaarbeek, tel. 02/575.80.80, e-mail: telemarc@minfin.fed.be, maximum 15 dagen voor de uiterste datum van indiening van de offertes.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 4 of hoger, Ondercategorie: P2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/05/2016-11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
18/05/2016-11:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum:
18/05/2016-11:00
Plaats: Directie Asset Management, Koningin Maria-Hendrikaplein 2, 9000 Gent
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbaar
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/04/2016