V.z.w. Morgenster

Realisatie van brandpreventie (dd.06/02/2013) en oprichten van stooklokaal op zolder voor het schoolgebouw Macarius.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
V.Z.W. Morgenster
Kloosterstraat 6, BE-9031 Drongen
Contact: Roland Ingels
Tel: +32 93627984 E-mail: roland.ingels@telenet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=232976
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
realisatie van brandpreventie (dd.06/02/2013) en oprichten van stooklokaal op zolder voor het schoolgebouw Macarius
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
realisatie van brandpreventiedossier (dd.06/02/2013) en oprichten van stooklokaal op zolder voor het schoolgebouw Macarius.
De werken omvatten:
- bestaande binnendeuren verplaatsen en vervangen door brandwerende binnendeuren.
- plaatsen van brandwerende scheidingswanden en plafonds.
- vervangen van buitenschrijnwerk en het maken van nieuwe openingen in buitengevel voor nieuwe vluchtdeur.
- afbraak van bestaande vluchtladder
- plaatsen van looproosters op bestaand plat dak en plaatsen van nieuwe vluchttrap
- heraanleg van gedeelte van speelplaats
- voorzien van gepaste fundering voor buitentrap
- loskoppelen van bestaande brandcentrale en installeren van nieuwe brandcentrale en branddetectie.
- voorzien van noodverlichting en buitenverlichting aan vluchttrap
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/05/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 126.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Prijs is incl. BTW en verzendingskosten.
bankrekeningnummer: BE86 4460 0972 0150 (BIC: KRED BE BB)
Architectenbureau Bressers, Kasteellaan 497/001, 9000 Gent
na overschrijving wordt dossier opgestuurd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/05/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/04/2016

Annonces similaires du BDA :