AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Wilrijkstraat 10, BE-2650 Edegem
Contact: Mevrouw Peggy Reyntjens
Tel: +32 38213846 E-mail: peggy.reyntjens@uza.be
Internet adres(sen): www.uza.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Automatisering auto-immuniteitstesten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Wilrijkstraat 10 te 2650 Edegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Automatisering auto-immuniteitstesten
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 852704.60 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* geen negatief vermogen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* CE-attest(en) (digitaal)
* Een attest erkenning door het FAGG
* Nederlandstalige gebruikershandleiding (digitaal)
* Technische service manual (digitaal)
* De inschrijver dient het fomulier met betrekking tot sterilisatie / desinfectie van medische hulpmiddelen, waarvan model in bijlage bestek volledig ingevuld en ondertekend bij de inschrijving te voegen.
* Samenvatting gebruikershandleiding in het Nederlands bij het indienen van de offerte of een verklaring op erewoord dat de samenvatting of volledige Nederlandstalige gebruikershandleiding ter beschikking is bij levering. Indien niet tijdig ter beschikking worden de kosten voor de vertaling in mindering gebracht van de factuur.
* Volledig ingevuld en ondertekend document
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 20
Criterium 2: Kwaliteit/ gebruiksvriendelijkheid, Weging: 50
Criterium 3: Dienst na verkoop, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/5/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De kandidaat kan het bestek enkel verkrijgen na overschrijving van EUR 25,00 op onderstaand rekeningnummer, met vermelding van de referentie van het bestek + naam van de firma.
IBAN: BE56 0011 3982 6788.
BIC: GEBABEBB
Gelieve een bewijs van storting en Uw contactgegevens per e-mail te bezorgen aan Mvr. Peggy Reyntjens (Peggy.Reyntjens@uza.be). Vervolgens ontvangt U de verschillende documenten per e-mail.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/6/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
14/6/2016 - 10:00
Plaats: Raadzaal, Universitair Ziekenhuis Antwerpen, 2650 Edegem (Route 4, K002, Adm. Geb. +0)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/4/2016