Gemeente Nieuwerkerken

Heraanleg wegenis & riolering begraafplaats Nieuwerkerken.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Nieuwerkerken
Kerkstraat 113, BE-3850 Nieuwerkerken
Contact: de heer Jan Foerier
Tel: +32 11480360 E-mail: info@nieuwerkerken.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=233039
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Heraanleg wegenis & riolering begraafplaats Nieuwerkerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: NIeuwerkerken
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Heraanleg wegenis & riolering begraafplaats Nieuwerkerken
De aanneming omvat hoofdzakelijk:
* omzichtige opbraak bestaande wegenis & riolering
* aanleg riolering
* aanleg kantstroken en boordstenen
* aanleg asfaltverhardingen
* aanleg verhardingen met dolomiet
* verplaatsing monument oudstrijders en heraanleg zone voor oudstrijders
* onderhoud van de werken gedurende waarborgperiode
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
bewijs van erkenning
Klasse: 2, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/05/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 60.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier wordt opgestuurd mits voorafgaandelijke storting van 60? (incl. verzendingskosten & 21% BTW) op rekeningnummer BE16 0013 6943 4074 van sweco Belgium nv (met vermelding van uw BTW-nummer en dossiernummer Sweco). Het dossier kan eveneens worden afgehaald in de kantoren van Sweco Belgium nv, vestiging Hasselt.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/05/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/05/2016 - 10:00
Plaats: Raadszaal, Gemeentehuis Nieuwerkerken, Kerkstraat 113, 3850 Nieuwerkerken
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn: 30 werkdagen
gestandsdoeningstermijn: 120 kalenderdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/04/2016

Annonces similaires du BDA :