AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Lange Beeldekensstraat 267, BE-2060 Antwerpen
Contact: Mevrouw Assunta Lombardo
Tel: +32 32177466 Fax: +32 32177659 E-mail: assunta.lombardo@zna.be
Internet adres(sen): www.zna.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract huishoudelijk elektro voor alle vestigingen van ZNA
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Alle sites van ZNA, 2060 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamcontract betreffende het leveren van huishoudelijk elektro voor alle sites van ZNA.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven verklaart de kandidaat zich niet in een situatie van juridische uitsluiting te bevinden.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.
* waarbij de de verzekeraar(s) bevestigt/bevestigen op voldoende wijze de in dit bestek gevraagde dekking te kunnen verzekeren en hiervoor herverzekerd te zijn.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.
* waarbij de de verzekeraar(s) bevestigt/bevestigen op voldoende wijze de in dit bestek gevraagde dekking te kunnen verzekeren en hiervoor herverzekerd te zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* een ondertekende opgave van tenminste 3 referentie van de laatste boekjaren met een minimum afname per jaar van 75.000 Euro, voor zowel purbliekrechtelijke als privaatrechtelijke instanties (opgaven van bedrijfsnaam, afname en contactpersoon met telefoonnummer).
* een ondertekende opgave van tenminste 3 referentie van de laatste boekjaren met een minimum afname per jaar van 75.000 Euro, voor zowel purbliekrechtelijke als privaatrechtelijke instanties (opgaven van bedrijfsnaam, afname en contactpersoon met telefoonnummer).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Gamma breedte, Weging: 10
Criterium 3: Garantietermijn, Weging: 10
Criterium 4: Levering , Weging: 10
Criterium 5: Herstellingen, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/5/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek is verkrijgbaar via email op volgend adres: assunta.lombardo@zna.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/5/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/5/2016 - 11:00
Plaats: ZNA Stuivenberg, Aankoopdienst, Q-blok
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/4/2016