Stad Antwerpen

Raamovereenkomst voor het huren van kerstchalets


AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Antwerpen
Grote Markt 1, BE-2000 Antwerpen
Contact: De heer Rudi Schoeters
Tel: +32 33384242 Fax: +32 33382030 E-mail: rudi.schoeters@stad.antwerpen.be
Internet adres(sen): www.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
raamovereenkomst voor het huren van kerstchalets
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
raamovereenkomst voor het huren van kerstchalets
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
389269.12 EUR Zonder BTW .
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op:
Criterium 1: Prijs, Weging: 35
Criterium 2: Op en afbouwplanning, Weging: 25
Criterium 3: overeenkomst tussen voorgestelde chalet en de gevraagde specificaties , Weging: 40
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr 1. Perceel : raamovereenkomst voor het huren van kerstchalets
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 26/10/2015
V.2. Aantal ontvangen inschrijvingen: 1
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
ALL-EVENTS BVBA
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/4/2016

Annonces similaires du BDA :