AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Antwerpen
Grote Markt 1, BE-2000 Antwerpen
Contact: De heer Rudi Schoeters
Tel: +32 33384242 Fax: +32 33382030 E-mail: rudi.schoeters@stad.antwerpen.be
Internet adres(sen): www.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
raamovereenkomst voor het huren van kerstchalets
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
raamovereenkomst voor het huren van kerstchalets
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
389269.12 EUR Zonder BTW .
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op:
Criterium 1: Prijs, Weging: 35
Criterium 2: Op en afbouwplanning, Weging: 25
Criterium 3: overeenkomst tussen voorgestelde chalet en de gevraagde specificaties , Weging: 40
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr 1. Perceel : raamovereenkomst voor het huren van kerstchalets
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 26/10/2015
V.2. Aantal ontvangen inschrijvingen: 1
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
ALL-EVENTS BVBA
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/4/2016