Gemeente Boutersem

Bermbeheer 2016-2019.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Boutersem
Neervelpsestraat 11, BE-3370 Boutersem
Contact: Mevrouw Peggy Brees
Tel: +32 16735978 Fax: +32 16721076 E-mail: peggy.brees@boutersem.be
Internet adres(sen): www.boutersem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bermbeheer 2016-2019
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: grondgebied van de gemeente Boutersem, met afvoer naar de gemeentelijke werkplaats (Kerkomsesteenweg 65 - 3370 Boutersem) na telefonsche afspraak met dhr. Van Esch Marc - 016/735978
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreft het maaien, oprapen en afvoeren naar de gemeentelijke werkplaats van vegetatie van de bermen en taluds behorend tot de gemeentewegen.
De opdracht wordt herhaald tot 3 jaar na sluiting van de oorspronkelijk opdracht (2016 - 2019). De overeenkomst is jaarlijks opzegbaar mits het respecteren van een opzeggingstermijn van 3 maanden
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Een passende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen) , Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Technische bekwaamheid van de inschrijver, Weging: 30
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 15
Criterium 3: Planning, Weging: 15
Criterium 4: Referenties gelijkaardige werken, Weging: 10
Criterium 5: Prijs, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/5/2016 - 08:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/5/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/5/2016 - 10:30
Plaats: Gemeentehuis, Trouwzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/3/2016

Annonces similaires du BDA :