AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Stropstraat 1, BE-9000 GENT
Contact: Rombaut Patrick Désiré
E-mail: patrick.rombaut@farys.be
Internet adres(sen): www.farys.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=232400https://eten.publicprocurement.be/etendering/prepare.do?tile=selectAuthentication&extWS=TMVW-DOM-060-12-001-Z-F05&userType=SUPPLIER&language=nl
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
DOM-060-14-002-Zbis: Het uitvoeren van de herinrichting van de Molenstraat, Kasteeldreef op het grondgebied van de gemeente Gavere.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gavere
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
DOM-060-14-002-Zbis: Het uitvoeren van de herinrichting van de Molenstraat, Kasteeldreef en Brandweerstraat op het grondgebied van de gemeente Gavere.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Financiële en economische draagkracht: de minimumvoorwaarden van financiële en economische aard overeenkomstig de wetgeving betreffende de erkenning van aannemers van werken zijn voldoende. Indien de aannemer over de erkenning beschikt is voldaan aan dit criterium.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 7, Categorie: C1 of E1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/05/2016-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 98.30 EUR
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen bij contante betaling of na voorafgaandelijke overschrijving
op bankrekeningnr. BE 16 0013 6943 4074 van Sweco Belgium nv, p.a. Elfjulistraat 43 te 9000 Gent
(contact Bernard Vanderstede - tel. 0470 25.21.29 met vermelding van DOM-060-14-002-Zbis - ref. Sweco 22870049 en btw-nummer tegen de prijs van ? 98,30 (incl. btw) voor de CD-rom (incl. verzendkosten) of ? 690 (incl. btw en verzendkosten) vr. de papieren versie (incl. alle bijlagen).
Inzage bescheiden op hierboven vermeld adres.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
09/05/2016-09:30
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum:
09/05/2016-09:30
Plaats: TMVW, Stropstraat 1 te 9000 Gent
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/03/2016