Waregems Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling (wagso)

Uitnodiging tot indienen offerte - HUUR VAN KERSTVERLICHTING (3 JAAR) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Waregems Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling (WAGSO)
Gemeenteplein 2, BE-8790 Waregem
Contact: De heer Bart Verschelde
Tel: +32 56621396 Fax: +32 56602200 E-mail: wagso@waregem.be
Internet adres(sen): www.waregem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - HUUR VAN KERSTVERLICHTING (3 JAAR) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: centrumstraten Waregem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze diensten:
De opdracht omvat het verhuren van kerstverlichting voor een periode van 3 jaar (eindejaarsperiodes 2016-2017 / 2017-2018 / 2018-2019). De opdracht omhelst het ontwikkelen van een concept dat gedurende de drie eindejaarsperiodes zal aanwezig zijn in de centrumstraten van de stad Waregem, doch dat dermate flexibiliteit biedt dat jaarlijks een ander accent kan worden gelegd, zodat het geheel er jaarlijks net iets anders uitziet, maar wel trouw blijft aan het toegewezen concept.
De opdracht is beperkt tot
maximum EUR 45.000,00/jaar voor de basisopdracht
maximum EUR 15.000,00/jaar voor de optie
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Inschrijvers tijdelijke verenigingen of andere samenwerkingsverbanden dienen voor elk lid afzonderlijk de beantwoording aan de selectiecriteria aan te tonen.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) of gelijkwaardig ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers, strekt tot aanbeveling.
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar.
* Opgave van de al dan niet tot de onderneming van de dienstverlener behorende technici of technische diensten, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole.
* Opgave van de personeelsinzet die wordt voorzien voor het ophangen en wegnemen van de verlichting.
* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Concept, Weging: 40
Criterium 2: Originaliteit en thematiek, Weging: 25
Criterium 3: Prijs, Weging: 15
Criterium 4: Kwaliteit, Weging: 10
Criterium 5: Aanpak en opvolging, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/5/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 10.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en documentatie
Voorwaarden tot verkrijgen en wijze van betaling: Het bestek en de bijhorende documenten worden verkregen na voorafgaande storting op IBAN rekening BE68 0910 1817 8334 (BIC GKCCBEBB) van WAGSO met vermelding van "aankoop bestek nummer 2016/BV/CP/KV/001". De documenten kunnen ook afgehaald worden in de kantoren van WAGSO, na voorafgaande afspraak met Bart Verschelde, 056 62 13 96
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/5/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren. Er dient hiervoor op voorhand een afspraak te worden gemaakt met dhr. Bart Verschelde (WAGSO) op het nummer 056 62 13 96.
De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/3/2016

Annonces similaires du BDA :