Gemeente Lanaken

Lanaken - Begraafplaats centrum : herindeling van perk B


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Lanaken
Jan Rosierlaan 1, BE-3620 Lanaken
Contact: Mevrouw Mady Beckers
Tel: +32 89730739 Fax: +32 89722487 E-mail: mady.beckers@lanaken.be
Internet adres(sen): www.lanaken.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lanaken - Begraafplaats centrum : herindeling van perk B
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lanaken - Begraafplaats centrum : herindeling van perk B
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
* Bewijs van rechtsgeldige ondertekening voor ondertekenaar van de offerte.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver verzekert zijn burgerlijke beroepsaansprakelijkheid conform de wettelijke bepalingen. De inschrijver dient een attest van deze verzekering voor te leggen voor zowel arbeidsongevallen alsook de burgelijke aansprakelijkheid.
LET WEL : Indien het toegevoegde attest niet conform het gesteld is, wordt de offerte niet weerhouden.
Uit de toegevoegde attesten moet blijken dat de verzekering nog lopende is op het moment van indienen van de offerte (vermelding van de datum).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Bewijs van erkenning.
Erkenning G klasse 2.
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/5/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 30.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verzendkosten : EUR 10,00
Het bestek kan bekomen worden door storting van de aankoopprijs van het bestek inclusief de verzendingskosten op bankrekening BE45 0910 0048 1389 (BIC code GKCCBEBB) of door afhaling van het bestek op het Gemeentehuis (tijdens de openingsuren - enkel in de voormiddag van maandag t/m vrijdag) tegen contante betaling van de aankoopprijs van het bestek.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 9/5/2016 - 15:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 9/5/2016 - 15:30
Plaats: Gemeentehuis, schepenlokaal, eerste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/3/2016

Annonces similaires du BDA :