AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
KOR Merksem
Noorderlaan 108, BE-2030 Antwerpen
Contact: De Reymaeker Didier
De Reymaeker Didier
Tel: +32 473500706 E-mail: info@addr.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=231733
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie Sanitair
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: GVLS VIRGO MARIA
Terlindenhofstraat 206, 2170 Merksem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De renovatie van het bestaande sanitair (binnen het bestaande bouwvolume).
Voorzien van toiletten voor personeel, mannelijk en vrouwelijk (MIVA-toilet).
Voorzien van sanitair voor de kinderen, opgesplitst in jongens en meisjes.
Het bekleden en afwerken van de gevels van het bouwvolume.
Onderzoek bestaande riolering en beerput en in voorkomend geval renovatie/vernieuwing hiervan.
Hiervoor zijn devolgende werkzaamheden noodzakelijk:
- afbraakwerken
- ruwbouw- en rioleringswerken
- dak- en gevelwerken
- binnen- en buitenschrijnwerken
- alle technieken
- bepleisteringswerken
- vloer- en tegelwerken
- vaste meubilair
- schilderwerken
- aanleg buitenverharding
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een bewijs dat de ondertekenaar de bevoegdheid heeft om te ondertekenen.
Dmv. een authentieke of onderhands akte of een gewaarmerkt afschrift van de volmacht.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid (geen kopie!).
Dit attest moet betrekking hebben op het voorlaatste afgelopen kwartaal vóór de dag van de ontvangst van de offertes.
Een attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen.
Dit attest moet betrekking hebben op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de dag van de ontvangst van de offertes .
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers, met vermelding van categorie of onder categorie en klasse.
Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/04/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 326.70 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: mits voorafgaandelijke storting van de totale kostprijs (incl. btw) op het rekeningnummer:
IBAN: BE 16 4126 2356 4174 / BIC KREDBEBB, op naam van: Didier De Reymaeker.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/04/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/03/2016