Gemeente Beersel

Ontruiming Begraafplaats Beersel - 2016.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Beersel
Alsembergsteenweg 1046, BE-1652 Alsemberg
Contact: Mevrouw Ilse Herman
Tel: +32 23591717 Fax: +32 23591718 E-mail: rom@beersel.be
Internet adres(sen): www.beersel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Ontruiming Begraafplaats Beersel - 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Begraafplaats Beersel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het plaatsen van een schutsel met een minimumhoogte van 2.00m rond het te ontgraven gedeelte of indien nodig rond het te ontgraven graf.
Het uitvoeren van ontgravingenvan een 349- tal graven (er kunnen meerdere lichamen begraven liggen per graf) en het opnieuw begraven van de stoffelijke resten in een knekelput.
Het uitvoeren van de nodige grondwerken tot op een diepte van ten minste 2.50m, ten einde de ontgravingen mogelijk te maken.
Het ontsmetten van de aardlagen en het treffen van de nodige hygiënische maatregelen ten einde het personeel van de aannemer te beschermen.
Het begraven van de stoffelijke resten op een diepte van ten minste 2m in een knekelput op de begraafplaats.
Het verwijderen van alle ondergrondse funderingen en puin van de kelders.
Het toedekken van de knekelput.
Het verdichten van de grond na uitvoering van de werken.
Het aanvoeren van de nodige grond om de ontgraven zone op hetzelfde niveau te brengen als de omgeving.
Het niveleren van de genoemde werken.
Het uitvoeren van alle bijkomende werken, noodzakelijk voor een goede uitvoering van voornoemde werken.
Inzaaien van al de ontruimde percelen + inzaaien knekelput.
Het voorzichtig verwijderen van een 9- tal grafstenen/monumenten (Funerair Erfgoed) en heropbouwen op een andere plaats op de begraafplaats.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Zie bestek
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
2016
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Minimaal 3 referenties van gelijkaardige diensten tijdens de laatste drie jaar.
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Uitvoeringstermijn, Weging: 30
Criterium 2: Prijs, Weging: 30
Criterium 3: Kwaliteit, Weging: 20
Criterium 4: Aanvangsdatum, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/5/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 20.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Verzendkosten : EUR 5,00
cash of via overschrijving op rekeningnummer 091-0001320-88
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/5/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/5/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/3/2016

Annonces similaires du BDA :