Vzw Sint-lodewijk - Sint-lodewijkscholen Bubao En Buso

Moderniseringswerken BuBaO - Perceel Voltooiing.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Sint-Lodewijk - Sint-Lodewijkscholen BuBaO en BuSO
Kwatrechtsteenweg 168, BE-9230 Wetteren
Contact: Marc Nachtergaele
Tel: +32 92725308 
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Moderniseringswerken BuBaO - Perceel Voltooiing
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sint-Lodewijk, Kwatrechtsteenweg 168, 9230 Wetteren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Moderniseringswerken BuBaO - Perceel Voltooiing
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Registratie attest ; RSZ-attest en fiscaal attest toevoegen
Uittreksel uit strafregister en attest niet-faling toevoegen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning klasse 3 - categorie D
1. Plaatsbezoek:
Een bewijs van plaatsbezoek van aannemer dient door de bouwheer van Sint- Lodewijk VZW gedateerd en ondertekend te zijn.
De vaste bezoekmogelijkheden zijn: 15 en 16 maart 2016 alsook 5 en 6 april 2016 telkens van 9u tot 16u
2. Opgave van minimum 1 referentie (maximum 3 referenties) van een opdracht met een zelfde omvang of groter, die de ervaring aantoont met een coördinatie-opdracht van werken voltooiing én technieken. De voorlopige oplevering van deze referentie dient plaats gevonden te hebben na 01/01/2013 (te staven met het proces-verbaal van voorlopige oplevering) alsook dient een attest van goede uitvoering ondertekend door de opdrachtgever toegevoegd te worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/04/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 225.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier is verkrijgbaar bij : De Vloed Architects bvba - Part of Detoo, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, alle werkdagen tussen 09.00 u en 16.00 u. Betaling van het dossier gebeurt vooraf door overschrijving op volgende rekening van De Vloed Architects bvba, bij verzending van het dossier, nl. KBC IBAN BE44 4483 6143 6145 - BIC KREDBEBB. Bij afhaling van het dossier gebeurt betaling contant (gepast geld) na telefonische bestelling. Bij storting, gelieve bewijs van storting door te mailen naar Sabine Lebbe met vermelding van dossiernummer. (Sabine.lebbe@devloed.be)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/04/2016 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 12/04/2016 - 11:30
Plaats: Tabor vzw, Molenaarsstraat 26, 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/03/2016

Annonces similaires du BDA :