KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Perwez Stine/Michiels Annelies
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=229622
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
open aanbesteding. Referentie TE011014.P51 protonentherapie en MRT-centrum, perceel Hoogspanning
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Open aanbesteding voor werken. Referentie TE011014.P51 Protonentherapie & MRT-centrum, perceel hoogspanning
De uit te voeren opdracht kadert in een nieuwbouwproject op Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49 in 3000 Leuven. Het betreft de design and build van een nieuwbouw voor een protonentoestel en een MRT-centrum. De protontherapie situeert zich binnen het domein van de bestralingsgeneeskunde, maar kenmerkt zich door een gefocusseerde energieafgifte van de protonpartikels waardoor het mogelijk is om heel gericht te bestralen op de tumor zelf en een lagere strooistraling.
Infrastructureel vergt dit de aankoop en installatie van twee specifieke toestellen met de gepaste omkadering en de ondersteunende ruimten voor een totale oppervlakte van ongeveer 1500 m²
Het betreft een project waarbij meerdere universiteiten betrokken zijn.
Onderhavig bestek betreft het perceel hoogspanningsinstallatie. De opdracht omvat het leveren en plaatsen van de hoogspannings- en de algemene laagspanningsinstallaties.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Publicatie op de TED-website wijkt af van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: VI.3) NADERE INLICHTINGEN
In plaats van:
Het bijzonder bestek en de plannen betreffende deze aanneming liggen ter inzage bij de Ontwerper, alle werkdagen van 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00,Adelbert Van Scharrenlaan 176, 6224 JX Maastricht Nederland:
TV Deerns-Ingenium
Marco Snoek
Adelbert Van Scharrenlaan 176
6224 JX Maastricht
Nederland
Tel. +31 88 374 02 10
Fax. +31 88 374 00 21
Het bestek is digitaal gratis te verkrijgen. Een afdruk van het bijzonder bestek en de plannen kan tijdens de
kantooruren na voorafgaandelijke verwittiging en mits betaling van de afdrukkosten worden afgehaald bij de
Ontwerper.
Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.
Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:
Ontwerper:
Marco Snoek
Adelbert Van Scharrenlaan 176
6224 JX Maastricht
Nederland
m.snoek@deerns.nl
Een kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres m.snoek@deerns.nl) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres bouwteam_protonen@uzleuven.be).
Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.
Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)
- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 31-03-2016 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 12-4-2016;
Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 31-03-2016. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
Volgende bijlagen zullen aangeleverd worden in de antwoordenronde:
Bijlage: Boorprotocol
Bijlage: plannen werfinrichting- en fasering
Bijlage: Grenzen van aanneming
Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:
Universitaire Ziekenhuizen Leuven
Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Protonentherapie & MRT-centrum
Herestraat 49
3000 Leuven
e-mail: bouwteam_protonen@uzleuven.be
Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, het Design and build-team en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verzocht deel te nemen aan één van de plaatsbezoeken voorzien op 22-03-2016 zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor deze plaatsbezoeken wordt om 13u en 15u verzameld in het onthaal van UZ Leuven campus Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven.
De inschrijver dient zelf voor de nodige PBM (Persoonlijke Beschermings-Middelen) voor al hun deelnemers aan het plaatsbezoek te voorzien.
Te lezen:
Het bijzonder bestek en de plannen betreffende deze aanneming liggen ter inzage bij de Ontwerper, alle
werkdagen van 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00,Ingenium
Nieuwe St.-Annadreef 23, 8200 Brugge:
TV Deerns-Ingenium
Pieter Sturbois
Nieuwe St.-Annadreef 23
8200 Brugge
Het bestek is digitaal gratis te verkrijgen. Een afdruk van het bijzonder bestek en de plannen kan tijdens de
kantooruren na voorafgaandelijke verwittiging en mits betaling van de afdrukkosten worden afgehaald bij de
Ontwerper.
Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.
Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:
Ontwerper:
Pieter Sturbois
Nieuwe St.-Annadreef 23
8200 Brugge
pieter.sturbois@ingenium.be
Een kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres
pieter.sturbois@ingenium.be) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres bouwteam_protonen@uzleuven.be).
Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.
Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)
- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 31-03-2016 zal schriftelijk worden
geantwoord uiterlijk 12-04-2016;
Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na
31-03-2016. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen
en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
De bijlage "plannen werfinrichting- en fasering" zal tijdens de vragenronde overhandigd worden.
Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:
Universitaire Ziekenhuizen Leuven
Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Protonentherapie & MRT-centrum
Herestraat 49
3000 Leuven
e-mail : bouwteam_protonen@uzleuven.be
Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, het Design and build-team en de
Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet
bestaande.
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verzocht deel te nemen aan één van de plaatsbezoeken
voorzien op 17-3-2016, 18-03-2016 of 25-3-2016 zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de
werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van
de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn
offerte. Voor deze plaatsbezoeken wordt om 9u verzameld in het onthaal van UZ Leuven campus Gasthuisberg,
Herestraat 49 te 3000 Leuven. Deze plaatsbezoeken zullen ongeveer tot 16u duren.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/03/2016