AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lo-Reninge
Markt 11, BE-8647 Lo-Reninge
Contact: Ackerman Dirk, secretaris
Tel: +32 058288020 E-mail: stadsbestuur@lo-reninge.be
Internet adres(sen): www.lo-reninge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restauratie pastorij Lo fase 1 : restauratie daken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Pastorij Lo, Noordstraat 1 te 8647 Lo
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Pastorij Lo - restauratie fase 1 - restauratie daken. Restauratie van de daken (timmerwerken en pannendaken) van de pastorie Noordstraat 1 te Lo-Reninge, beschermd als monument bij MB van 27.05.2005. De werken worden gesubsidieerd middels de restauratiepremie ingevolge besluit van de Vlaamse Overheid van 14.12.2001
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver bewijst dat hij niet verkeert in een van de uitsluitingsgronden zoals bedoeld in artikel 61§1, aan de hand van een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan.
De inschrijver toont dat hij niet verkeert in een van de uitsluitingsgronden zoals bedoeld in artikel 61§2, aan de hand van :
- een uittreksel uit het strafregister (§2, 1°,2° en 3°)
- attest over het in orde zijn van betaling sociale zekerheidsbijdragen
- attest over het in orde zijn met betaling van belastingen
- documenten m.b.t. staving van §2, 4° en 7° (ernstige beroepsfouten en valse verklaringen).
Tevens toe te voegen documenten :
-attest van erkenning
- lijst met identificatie van de eventuele onderaannemers die bij de werken betrokken zullen worden
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver heeft geen fiscale of sociale schulden.
Deze voorwaarde wordt gecontroleerd volgens de bepalingen van het KB van 15.07.2011, artikels 60 tot en met 63.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Artikel 69 KB 15.07.2011 - technische bekwaamheid
Teneinde de technische bekwaamheid van de aannemer na te gaan moeten bij de offerte volgende documenten worden gevoegd:
1° kwalificaties:
a) studiekwalificaties: diploma's en studiecertificaten van de uitvoerders en of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de restauratiewerkzaamheden;
b) beroepskwalificaties: opgave van het aantal jaar relevante beroepservaring en/of getuigschriften;
2° een lijst van de restauratiewerkzaamheden, uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering van de belangrijkste restauratiewerkzaamheden.
Deze getuigschriften bevatten:
a) het bedrag van de restauratiewerkzaamheden;
b) het tijdstip (begin en oplevering) en de plaats van de uitvoering;
c) een duidelijke weergave of deze restauratiewerkzaamheden volgens de regels van de kunst en op een regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht;
d) de opgave van de gedeelten die in onderaanneming werden gegeven met vermelding van de onderaannemer(s);
e) de in onderaanneming uitgevoerde restauratiewerkzaamheden;
f) het verslag van het verloop van de restauratiewerkzaamheden;
g) de processen-verbaal van de oplevering van de restauratiewerkzaamheden;
3° een verklaring waarin behoudens de bepaling vermeld in artikel 30, § 2, de technici of de technische diensten vermeld worden die, al dan niet deel uitmakend van de onderneming, ter beschikking zullen staan van de uitvoerder voor de uitvoering van de restauratiewerkzaamheden en diensten;
Enkel de offertes van inschrijvers, die niet worden uitgesloten en die aan de technische, economische en financiële minimumeisen voldoen, komen in aanmerking voor onderzoek en gebeurlijke toewijzing.
Erkenning categorie: D24 Klasse: klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/05/2016 - 17:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 67.50 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Prijs inclusief btw en verzending (bij afhalen zonder verzending : 63.50 EUR). Verkoopadres bij de ontwerper - Dries Vanhove architectenbureau b.v. bvba, Krombekeplein 9, 8972 Krombeke. Storting op rekening IBAN BE26 0017 7369 6429 BIC GEBABEBB (vermelding firmanaam, btw nummer en restauratie daken pastorij Lo)
Afhalen mogelijk mits voorafgaandelijke storting of mits contante betaling, tussen 9.00u en 18.00u na telefonische afspraak op 057/44 56 89.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/05/2016 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
10/05/2016 - 09:30
Plaats: Stadhuis Lo-Reninge, Markt 11, 8647 Lo, Schepenzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn opgegeven in werkdagen (90 werkdagen)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/03/2016