AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GasthuisZusters Antwerpen vzw
Oosterveldlaan 22, BE-2610 Wilrijk
Contact: dhr. Roger Albertijn
Tel: +32 34434994
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
GZA Woonzorggroep -WZC Hollebeke - badkameruitrusting
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: WZC Hollebeek - Waarlooshofstraat - Bosschaertstraat, 2020 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
GZA Woonzorggroep - WZC Hollebeek - perceel badkameruitrusting
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1:
Korte beschrijving:
perceel Hoog-laagbaden
Perceel 2:
Korte beschrijving:
tilliften
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 4de kwartaal 2015
fiscaal attest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning niet vereist.
3 gelijkaardige referenties met attest van goede uitvoering gerealiseerd en opgeleverd in de afglopen 5 jaar
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/05/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Dossier te bekomen na voorafgaande storting van 121,00? (incl. BTW en verzendingskosten) op rekeningnr. BE56 7755 2609 5988 van Studieburo De Klerck,nv, met vermelding van dossier 7366/BKU en uw rekenkingnr.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/05/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
10/05/2016 - 10:00
Plaats: GZA Campus Sint Augustinus Oosterveldlaan 24, 2610 Wilrijk Zaal Arena 1 - route 295
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn :30 kalenderdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/03/2016