Gemeente Riemst

Aanleg stoepen en aanpassing van de riolering, dienstjaar 2016.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Riemst
Maastrichtersteenweg 2b, BE-3770 Riemst
Contact: De heer Ludo Reynaerts
Tel: +32 496559036 Fax: +32 12440399 E-mail: ludo.reynaerts@riemst.be
Internet adres(sen): www.riemst.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg stoepen en aanpassing van de riolering, dienstjaar 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Verschillende locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht, dienstjaar 2016, omvat de aanleg van stoepen en de aanpassing van de riolering in de Kruisherenstraat te Herderen, de Jehennestraat en deel Pastoor Palmaerstraat te Zichen-Bolder en in de Iers-Kruisstraat te Lafelt.
Evenals stoepherstellingen op verschillende locaties over het grondgebied van de gemeente Riemst.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek: impliciete verklaring op erewoord: door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De inschrijver hoeft in dit verband geen verklaring of attesten bij te voegen.
De aankoopdienst vraagt het fiscaal- en RSZ attest van de inschrijvers zelf aan.
Voor de gunning zal aan de laagste inschrijver een uittreksel uit het centraal strafregister, op naam van de firma, gevraagd worden.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Zie bestek: De eerst gerangschikte inschrijver zal voor de gunning van de opdracht gevraagd worden een passende bankverklaring voor te leggen.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011 zal voor de gunning aan de laagste inschrijver gevraagd worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Zie bestek: De inschrijver dient op het ogenblik van de gunning in het bezit te zijn van de erkenning en klasse die overeenkomt met het goed te keuren gunningbedrag.
Op basis van de raming dient de inschrijver in het bezit te zijn van erkenning Catg. C, klasse 2
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/5/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek is gratis verkrijgbaar: mail naar ludo.reynaerts@riemst.be of bel 0496 55 90 36
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/5/2016 - 12:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 12/5/2016 - 12:00
Plaats: schepenzaal van het gemeentehuis, Maastrichtersteenweg 2b te 3770 Riemst
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/3/2016

Annonces similaires du BDA :