AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom gemeentebedrijf Boechout
Heuvelstraat 91, BE-2530 Boechout
Contact: Mevrouw Annick Vermoere
Tel: +32 34600648 Fax: +32 34600697 E-mail: annick.vermoere@boechout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Levering en plaatsing sportmateriaal sportpark Sneppenbos
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Sportpark Sneppenbos, Vremdesesteenweg 224 te 2530 Boechout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreft de levering en plaatsing van sportzaaluitrusting voor het sportpark Sneppenbos - Vremdesesteenweg 224 - 2530 Boechout.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In toepassing van artikel 60 van het Koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De gemeente zal deze informatie zelf opvragen. Idem voor het attest betreffende het in orde zijn met de betaling van de belasting op toegevoegde waarde e.a. belastingen.
Buitenlandse inschrijvers dienen bovenstaande attesten toe te voegen aan hun kanditatuurstelling.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaat moet aantonen dat hij zich niet in één van volgende gevallen bevindt:
* de kandidaat die in staat van faillissement of van vereffening verkeert, die zijn werkzaamheden heeft gestaakt of die een gerechtelijk akkoord heeft bekomen, of die in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
* de kandidaat die aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, voor wie een procedure van vereffening of gerechtelijk akkoord aanhangig is of die voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen of reglementeringen;
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met minstens 5 referenties die gedurende de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties (met vermelding van de contactpersoon) waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* De inschrijver kan een erkend certificaat voorleggen ten bewijze van kwaliteitsmanagement (ISO-9001 certificering of gelijkwaardig)
* De voorgestelde toestellen voldoen aan de geldende EN-normen. Attesten dienen toegevoegd te worden.
Vereiste erkenning: D20 (Metalen schrijnwerk), Klasse 2
D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Concurrentiedialoog.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 30
Criterium 3: Gebruiksgemak en veiligheid van de voorgestelde materialen, Weging: 20
Criterium 4: Duur en voorwaarden garantieperiode, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/4/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/4/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/3/2016