Ziekenhuis Maas En Kempen

Oproep tot aanvraag tot deelneming - NIEUWBOUWZIEKENHUIS - Concept bewegwijzering.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuis Maas en Kempen
Mgr. Koningsstraat 10, BE-3680 Maaseik
Contact: De heer Luc Demyttenaere
Tel: +32 89509301 Fax: +32 89509401 E-mail: L.Demyttenaere@zmk.be
Internet adres(sen): www.zmk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - NIEUWBOUWZIEKENHUIS - Concept bewegwijzering
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Ziekenhuis Maas en Kempen, Mgr. Koningsstraat 10 te 3680 Maaseik
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Ziekenhuis Maas en Kempen zal in de toekomst alle ziekenhuisactiviteiten van de campussen in Bree en Maaseik concentreren op één site.
Op het grondgebied van de Stad Maaseik wordt aan de Diestersteenweg ter hoogte van de Schuurstraat een nieuw ziekenhuis gebouwd.
De ingebruikname is voorzien voor het voorjaar van 2017. De werken aan de ruwbouw zijn in september 2014 gestart.
De nieuwbouw bestaat uit zes gebouwen die via doorgangen met elkaar verbonden zijn.
Het nieuwe ziekenhuis zal een capaciteit van 226 bedden hebben.
Deze opdracht omvat het uitwerken van een concept voor de interne en externe bewegwijzering volgens een vooraf gedefinieerd stappenplan (zie technische bepalingen) en met respect voor de architecturale visie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen
hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot
vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB
van 15 juli 2011.
- Financiële ratio's: liquiditeit, solvabiliteit en rentabiliteit van de laatste 3 jaar
- De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land
van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie
blijkt.
geen negatief eigen vermogen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- ervaringen met vergelijkbare opdrachten
minimum 3 referenties van algemene ziekenhuizen van minstens 200 bedden met attesten van goede uitvoering
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Plan van aanpak, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/4/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/4/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/3/2016

Annonces similaires du BDA :