Gemeente Brasschaat

Onderhoud en nieuwe asfalt 2016.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Brasschaat
Bredabaan 182, BE-2930 Brasschaat
Contact: Mevrouw Els De Ridder
Tel: +32 36500261 Fax: +32 36520872 E-mail: els.de.ridder@brasschaat.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud en nieuwe asfalt 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeente Brasschaat, 2930 Brasschaat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhoud en nieuwe asfalt 2016
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
1
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een geldig ISO 9001 (versie 2008) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
1
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/4/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 20.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 10,00
Het bestek en de plannen zijn digitaal gratis beschikbaar op www.brasschaat.be en http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1084/AA/2016
Dossiers kunnen eventueel verzonden of afgehaald worden na contante betaling of mits voorafgaandelijke storting van 30 euro (prijs der aanbestedingskosten 20 euro + verzendingskosten 10 euro) op postrekeningnummer
IBAN: BE06 0910 0007 6922 - BIC: GKCC BEBB ten name van het gemeentebestuur van Brasschaat.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 29/4/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 29/4/2016 - 11:00
Plaats: gemeentehuis van Brasschaat, Bredabaan 182
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/3/2016

Annonces similaires du BDA :