AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aankoop KU Leuven
Willem de Croylaan 60A bus 5570, BE-3001 Heverlee
Tel: +32 16322081 Fax: +32 16322982 E-mail: projectadministratie@tech.kuleuven.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=230672
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
W55067 - Perceel 07A - De Valk 3
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
W55067 - Vernieuwen liften 169-170 in gebouw 103-03
De Valk 3, Tiensestraat 41, 3000 Leuven
Perceel 07A: liften
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: 2, Categorie: N1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/04/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 30.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De papieren versie van het volledige bestek, inclusief plannen, kan aangekocht worden tegen de kostprijs van 30 euro.
- De papieren versie van de plannen kan aangekocht worden tegen de kostprijs van 20 euro.
- Het volledige bestek, inclusief plannen, wordt gratis online ter beschikking gesteld op www.kuleuven.be/overheidsopdrachten
Betalingswijze: contante betaling bij afhaling.
Afhaling: dossier te verkrijgen 24 uren na telefonische aanvraag
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/04/2016 - 17:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Verplicht plaatsbezoek
Een plaatsbezoek is verplicht.
Gelieve hiervoor een afspraak te maken met Kristof Wevers op telefoonnummer +32 16 32 20 63
GSM 0476 210 887 of via e-mail kristof.wevers@tech.kuleuven.be.
Het bewijs van plaatsbezoek, afgegeven en ondertekend door de leidend ambtenaar of zijn aangestelden, zoals vermeld in artikel 1' controle en toezicht op de uitvoering' van dit bestek, tijdens dit plaatsbezoek, dient, op straffe van absolute nietigheid, bij de offerte gevoegd te worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/03/2016