AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Belfius Bank N.V.
Pachecolaan 44, BE-1000 Brussel
Contact: de heer Frans Windey
Tel: +32 22223946 Fax: +32 22223368 E-mail: franciscus.windey@belfius.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=230975
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Autonoom Gemeentebedrijf Zaventem: Bouwen van een cultuurcentrum met bibliotheek - perceel 8: Zetels theaterzaal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Willem Lambertstraat, 1930 Zaventem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Autonoom Gemeentebedrijf Zaventem: Bouwen van een cultuurcentrum met bibliotheek - Perceel 8: Zetels theaterzaal
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bijzonder bestek L788/8
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bijzonder bestek L788/8
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Bedrag van de inschrijving, Weging: 30
Criterium 2: De esthetische kwaliteit, Weging: 30
Criterium 3: De technische en functionele kwaliteit, Weging: 30
Criterium 4: Zekerheid van naleverbaarheid , Weging: 5
Criterium 5: Waarborg, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/05/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 20.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Dossiers zijn te bekomen bij TTAS bvba, Blekerijstraat 30/001, 9000 Gent, info@ttas.be hetzij digitaal (gratis) of op papier door storting van 20,00 euro op rekeningnummer IBAN BE75 7370 1060 2951 BIC: KREDBEBB met vermelding "Dossier L788 - perceel 8".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/05/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
17/05/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis Zaventem, Diegemstraat 37, 1930 Zaventem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De leveringstermijn bedraagt 90 kalenderdagen en gaat in op de dag van de bestelling door de bouwheer.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/03/2016