Vzw Katholieke Scholen Regio Gent-west

Dakrenovatie hoofdgebouw.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Katholieke Scholen Regio Gent-West
Reinaertstraat 26, BE-9000 Gent
Contact: Dhr. Steven Dejongh
Tel: +32 92278295 
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Dakrenovatie hoofdgebouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: VBS Klimrek, Reinaertstraat 26, 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dakrenovatie hoofdgebouw
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Registratie-attest ; RSZ-attest en fiscaal attest toevoegen
Uittreksel uit strafregister en attest niet-faling toevoegen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning : klasse 1 - categorie D8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/05/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 105.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier is verkrijgbaar bij : De Vloed Architects bvba - Part of Detoo, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, alle werkdagen tussen 09.00 u en 16.00 u. Betaling van het dossier gebeurt vooraf door overschrijving op volgende rekening van De Vloed Architects bvba, bij verzending van het dossier, nl. KBC IBAN BE44 4483 6143 6145 - BIC KREDBEBB. Bij afhaling van het dossier gebeurt betaling contant (gepast geld) na telefonische bestelling. Bij storting, gelieve bewijs van storting door te mailen naar Sabine Lebbe met vermelding van dossiernummer. (Sabine.lebbe@devloed.be)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 09/05/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 09/05/2016 - 10:30
Plaats: vzw Tabor, Molenaarsstraat 26, 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/03/2016

Annonces similaires du BDA :