AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w.
Albertlaan 44, BE-1970 Wezembeek-Oppem
Contact: Mevrouw Ingrid Bertels
Tel: +32 27673549 Fax: +32 27671019 E-mail: boekhouding@hhc.be
Internet adres(sen): www.hhc.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Schoonmaak van lokalen van H.-Hartcollege-Tervuren
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w., Albertlaan 44 te 1970 Wezembeek-Oppem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreft het periodiek schoonmaken van de lokalen en inhoud van volgende schoolgebouwen in de Albertlaan 44 -1970 Wezembeek-Oppem .
Gebouw A, gebouw B, gebouw C, gebouw D, gebouw E, gebouw F, gebouw G, feestzaal, sportzaal en sanitair gebouw.
De opdracht wordt aan één enkele dienstverlener gegund.
Het H.-Hartcollege is in verbouwing. In functie van het verloop van de verbouwingen zullen een aantal lokalen tijdelijk niet in gebruik zijn. De vermoedelijke hoeveelheden in de inventaris weerspiegelen een benadering van de gemiddelde voorspelde bezetiing van de lokalen gedurende de looptijd van de overeenkomst.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
* In elk stadium van de gunningsprocedure, behalve om dwingende redenen van algemeen belang, wordt uitgesloten de kandidaat of inschrijver van wie is vastgesteld dat hij als werkgever illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11 februari 2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De omzet voor de algemene schoonmaak bedraagt minimum 4.000.000 euro per jaar.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een lijst van gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
* Een verklaring dat de inschrijver een regionaal kantoor heeft in de buurt van de locaties waar de opdracht dient uitgevoerd te worden.
* Het regionale kantoor bevindt zich binnen de 50 km. van de locaties waar de opdracht dient uitgevoerd te worden.
* Een minimum van 3 vergelijkbare opdrachten in de regio Tervuren-Leuven-Aarschot.
* De inschrijver beschikt over een attest van lidmaatschap van de ABSU (beroepsfederatie).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Werkorganisatie, werkplanning en opvolging, Weging: 25
Criterium 3: Communicatie en kwaliteit, Weging: 15
Criterium 4: Calculatie, Weging: 10
Criterium 5: Personeelsbeleid , Weging: 10
Criterium 6: Technische middelen, Weging: 5
Criterium 7: Milieuvriendelijkheid, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/5/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/5/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/5/2016 - 11:00
Plaats: B206 - 1e verdieping blok B
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
13/04/2016 om 13.30
Het plaatsbezoek start in H.-Hartcollege - Albertllaan 44- 1970 Wezembeek-Oppem aan gebouw A. Vervolgens gebouw E - sportzaal - feestzaal - gebouw G - gebouw D - gebouw F - sanitaire blok - gebouw B - gebouw C.
De grondplannen van de gebouwen worden voor de rondleiding overhandigd aan de inschrijvers.
De opgegeven maten, m², . worden enkel gegeven ten titel van inlichting en zijn dus niet bindend, deze dienen ter plaatste (tijdens het plaatsbezoek) door de inschrijver geverifieerd te worden.
De inschrijver zal na het indienen van zijn offerte niet gerechtigd zijn prijsverhogingen door te voeren die voortvloeien uit het niet (of niet volledig) kennen van de bestaande toestand of van de omvang van deze opdracht bij het opmaken van de offerte.
Inschrijven voor deze plaatsbezoeken is verplicht en kan tot 2 dagen voor de geplande datum via boekhouding@hhc.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/3/2016