Zorgbedrijf Antwerpen

Oproep tot kandidaatstelling Raamcontract voor de levering van warme dranken en warme dranksystemen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Zorgbedrijf Antwerpen
Ballaarstraat 35, BE-2018 Antwerpen
Contact: Blondé Wouter
Tel: +32 472071598 E-mail: wouter.blonde@zorgbedrijf.antwerpen.be
Internet adres(sen): www.zorgbedrijf.antwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RAAMCONTRACT VOOR DE LEVERING VAN WARME DRANKEN EN WARME DRANKSYSTEMEN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Zorgbedrijf Antwerpen, Vereniging naar publiek recht, Ballaarstraat 35 2018 Antwerpen; diverse sites
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Oproep tot kandidaatstelling Raamcontract voor de levering van warme dranken en warme dranksystemen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Koffievoorziening voor de Woonzorgcentra
Korte beschrijving:
Het verlenen van warme dranken aan de bewoners en het personeel van de Woonzorgcentra van ZBA.
Leveringsplaats: de Woonzorgcentra van Zorgbedrijf Antwerpen
Perceel 2: Koffie voorziening voor de cafetaria van de Dienstencentra, Woonzorgcentra en centrale diensten van ZBA
Korte beschrijving:
Het verlenen van warme dranken bij het Zorgbedrijf Antwerpen aan de bezoekers van de Dienstencentra en het personeel van de centrale administratieve diensten van ZBA.
Perceel 3: Koffiesystemen ten behoeve van andere besturen": Leveringsplaats
Korte beschrijving:
Bij het publiceren van het bestek zal invulling gegeven worden aan de verschillende behoeftes van de openbare besturen die mee aansluiten bij de procedure.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* De jaarrekening over het laatste boekjaar en diens toelichtingen die het bewijs leveren van het positief eigen vermogen.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
*Het bewijs van een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering met vermelding van het bedrag.
Een verklaring dat de inschrijver tijdens de laatste 2 jaren een minimum omzet heeft gehaald van 2.500.000 euro per jaar met betrekking tot het voorwerp van deze opdracht.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
*De inschrijver moet over de technische middelen beschikken om de opdracht behoorlijk te kunnen realiseren en voegt bij zijn offerte een beschrijving van de technische uitrusting waarover hij beschikt die bij de uitvoering van de opdracht zal worden gebruikt en beschrijft hoe het onderhoud aan de door hem ter beschikking gestelde toestellen georganiseerd wordt.
*De inschrijver moet over voldoende technici of technische organen beschikken of kunnen beschikken voor de uitvoering van de opdracht.
De inschrijver doet opgave van de beroepskwalificaties van het personeel dat zal worden ingezet voor deze opdracht: verantwoordelijken van de opdracht; opgave van de techniekers die zullen worden ingezet voor de installatie van de toestellen en het onderhoud ervan.
Bij de beoordeling van de technische bekwaamheid zal enkel rekening gehouden worden met de technici of de technische organen die in het raam van de opdracht die het voorwerp uitmaakt van onderhavig bestek een meerwaarde bieden.
*De inschrijver geeft een beschrijving van de maatregelen die hij zal treffen om de kwaliteit te waarborgen van de uitvoering van de opdracht. (vermelding van ISO certificatie of gelijkwaardig systeem waardoor de inschrijver kan aantonen dat zijn diensten en leveringen beantwoorden aan de regels van goed vakmanschap).
*De inschrijver dient aan te tonen op welke manier binnen het bedrijf een preventiesysteem is opgesteld teneinde ervoor te zorgen dat het productieproces en de geleverde materialen en diensten gepaard gaat met zo weinig mogelijk risico op besmetting.
De inschrijver toont tevens aan dat hij over een procesflow beschikt met aanduiding van de kritische contolepunten.
De inschrijver toont aan dat hij voor zijn productie over de gepaste erkenningen beschikt (voor België: FAVV).
De inschrijver moet aantonen dat zijn uitrusting en werkwijzen conform zijn met de HACCP richtlijnen.
De inschrijver dient te bewijzen dat de automaten gecertificeerd zijn met een CE-attest waaruit blijkt dat de automaten voldoen aan de veiligheidsnormen conform de EU richtlijnen (2006/42/EG).
*De inschrijver dient bij zijn offerte ook bewijzen toe te voegen dat hij voldoet aan het hoogst gewaardeerde milieucertificaat, waaruit blijkt dat zowel de productie als de verpakking gebeurt via een milieubewuste manier.
*Indien de inschrijver beroep doet op onderaanneming, beschrijft hij het desbetreffende onderdeel van de opdracht, de namen en de adressen van de onderaannemers. De documenten, die vermeld zijn onder de rubriek "Juridische situatie van de inschrijver", van de onderaannemers moeten bij de kandidatuur gevoegd worden.
De inschrijver doet opgave van minimaal 4 vergelijkbare referenties waarvan minstens 2 in de zorgsector. Bij de opgave van de referenties dient het volgende te worden opgegeven:
- de opdrachtbeschrijving
- de naam van de publiek- of privaatrechterlijke instantie
- contactpersoon met coördinaten (telnr en emailadres)
- de omgeving waarin de toestellen staan opgesteld vb kantoor; publieke ruimte in een ziekenhuis, verpleegafdeling ..
- aantal toestellen (per grootte of per volume). Enkel referenties met een opstelling van minimaal 20 toestellen worden in aanmerking genomen.
- het jaarlijks volume aan dranken
- de periode waarop de opdracht betrekking heeft
- indien de inschrijver referenties heeft met bepaalde concepten die nauw aanleunen met de vraag van ZBA en ZNA, beschrijft hij deze.
Inschrijver dient op basis van zijn referenties aan te tonen dat hij een opdracht met dergelijke omvang als beschreven op een professionele manier kan uitvoeren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/04/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/04/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
BELANGRIJK: De kandidaturen moeten elektronische ingediend worden via e-Tendering internetsite.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/03/2016

Annonces similaires du BDA :