Ocmw Beveren

Aanneming van diensten met betrekking tot het technisch onderhoud (HVAC, elektriciteit en sanitair) van diverse voorzieningen van het OCMW Beveren.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Beveren
Oude Zandstraat 92, BE-9120 Beveren
Contact: Mevrouw Karoline Stuyck
Tel: +32 37504616 Fax: +32 37504625 E-mail: Karoline.stuyck@beveren.be
Internet adres(sen): www.ocmwbeveren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanneming van diensten met betrekking tot het technisch onderhoud (HVAC, elektriciteit en sanitair) van diverse voorzieningen van het OCMW Beveren
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: WZC Briels (nieuwbouw), Kerkplein 8 te 9120 Melsele / Dagcentrum en home De Bron, Lesseliersdreef 3 te 9120 Beveren / Dagcentrum NAH De Stroom, Lesseliersdreef 3a te 9120 Beveren / WZC De Notelaar, Oude Zandstraat 98 te 9120 Beveren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanneming van diensten met betrekking tot het technisch onderhoud (HVAC, elektriciteit en sanitair) van diverse voorzieningen van het OCMW Beveren
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: WZC Briels
Korte beschrijving:
WZC Briels
Perceel 2: De Bron/ De Stroom
Korte beschrijving:
De Bron/ De Stroom
Perceel 3: WZC De Notelaar
Korte beschrijving:
WZC De Notelaar
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Omdat de aanbestedende overheid niet bij machte is de bewijzen van de uitsluitingsgronden zelf op te zoeken in het geval van een buitenlandse inschrijving, dienen buitenlandse inschrijvers bij hun offerte zelf alle bewijzen omtrent de uitsluitingsgronden aan te leveren.
Aandachtspunt: wanneer de inschrijver een tijdelijke handelsvennootschap (THV) is, moeten voor elke partner van de THV, de bovenvermelde documenten ingediend worden.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie minimumeisen
*Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
*Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie minimumeisen
* Minimum drie referenties met betrekking tot gelijkaardige opdrachten rond onderhoud en herstelling van HVAC-installaties tijdens de laatste 3 jaar, met vermelding van:
- de opdrachtgever (met gegevens contactpersoon + telefoonnummer);
- het begin en einde van de uitvoering
- de beknopte omschrijving van de opdracht (verschillende onderdelen);
- kostprijs.
De waarde van elke referentie dient minimaal 10.000 EUR per jaar, exclusief btw te bedragen. Meerdere gelijktijdig uitgevoerde referenties, die samen deze waarde behalen, worden ook aanvaard.
* Het personeelslid van de aannemer belast met de coördinatie en opvolging van de opdracht vervat in dit bestek en die tevens de contactpersoon is met het bestuur dient minstens de titel te dragen van technisch of industrieel ingenieur.
*De opsomming van kwalificaties en diploma's van de werknemers die deze opdracht zullen vervullen alsook een organigram van de verantwoordelijke van deze werknemers tot het niveau van de directie.
*Een bewijs van de aannemer voor de technische activiteiten waarvan sprake is in dit bestek
*Een lijst van alle erkenningen als aannemer van de technische werken met vermelding van de graad.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Service, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/5/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 3/5/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 3/5/2016 - 10:30
Plaats: Raadzaal in de administratieve gebouwen van het OCMW Beveren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver vergewist zich vooraf van de huidige situatie alvorens zijn prijs in te dienen.
Plaats van dienstverlening:
- WZC Briels, Kerkplein 8, 9120 Melsele
- Home en dagcentrum De Bron, Lesseliersdreef 3, 9120 Beveren
- Dagcentrum NAH De Stroom, Lesseliersdreef 3a, 9120 Beveren
- WZC De Notelaar, Oude Zandstraat 98, 9120 Beveren
U kan hiervoor contact opnemen met de medewerker van het technisch patrimonium beheer -
dhr. Kris Vanhove - op het telefoonnummer 0478 21 79 69.
Bijgevoegd attest van plaatsbezoek (bijlage C) dient ingevuld en ondertekend door alle partijen gevoegd bij de offerte.
Door het feit van zijn inschrijving erkent de inschrijver de plaats van uitvoering te hebben bezocht en onderzocht en zich exact rekenschap te hebben gegeven van:
- alle te onderhouden installaties;
- de aard en volledige omvang van de te leveren diensten;
- alle eventuele moeilijkheden van uitvoering;
- het op de hoogte te zijn van de mogelijkheden voor het ter plaatse brengen van de
materialen.
Bij de uitvoering van de opdracht kan de dienstverlener dan ook geen onwetendheid of plaatselijke omstandigheden inroepen om bijkomende vergoeding te eisen.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/3/2016

Annonces similaires du BDA :