Gemeente Kortemark

Verbouwen van oude staatsschool tot buitenschoolse kinderopvang.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kortemark
Stationsstraat 68, BE-8610 Kortemark
Contact: De heer Bram Van Acker
Tel: +32 51575134 Fax: +32 51575147 E-mail: bram.vanacker@kortemark.be
Internet adres(sen): www.kortemark.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwen van oude staatsschool tot buitenschoolse kinderopvang
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Oude Staatsschool, Ichtegemstraat 15 te 8610 Kortemark
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verbouwen van oude staatsschool tot buitenschoolse kinderopvang
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/4/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Inzage en bekomen van het bestek
Het digitale bestek betreffende deze werken kan opgevraagd worden bij:
Naam: Architectenbureau B-ILD
Contactpersoon: mevr. Kelly Hendriks
Telefoon: 32 (0)2 350 42 77
E-mail: info@b-ild.com
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/4/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 25/4/2016 - 11:00
Plaats: Gemeenteraadszaal (tweede verdieping van het gemeentehuis)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
De inschrijvers moeten zich voor de afgifte van de offerte aan de hand van het volledige bestek, de aanbestedingsvoorwaarden en een plaatsbezoek aan de site, een correct inzicht verwerven over de aard en de omvang van de prestaties, de plaatselijke omstandigheden, evenals de transport- en opslagmogelijkheden voor delen van de uitrusting en bouwmaterialen.
Ze kunnen een afspraak voor het plaatsbezoek maken met mevr. Kelly Hendriks op het nummer 02/350.42.77. Naar aanleiding van het plaatsbezoek wordt een attest afgeleverd dat de aannemer bij zijn offerte dient te voegen.
Vooropgestelde datums:
25.03.2016
15.04.2016
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/3/2016

Annonces similaires du BDA :