AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kontich
Gemeenteplein 1, BE-2550 Kontich
Contact: Rudy Collet
Tel: +32 34519282 Fax: +32 34583139 E-mail: rudy.collet@kontich.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Buitengewoon onderhoud aan gemeentewegen dienstjaar 2014-2018, dienstjaar 2016 - deel 7: onderhoudswerken verhardingen Ooststatiestraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kontich
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Buitengewoon onderhoud aan gemeentewegen dienstjaar 2014-2018, dienstjaar 2016 - deel 7: onderhoudswerken verhardingen Ooststatiestraat
- rooien van bomen
- voorbereidende werken en grondwerken (opbraak bestaande verharding en grondwerken)
- opbreken van lijnvormige elementen
- aanleggen van fietspad in asfalt: toplaag AB-4C (4cm) en onderlaag APO-A (6cm)
- aanleggen van voetpaden en parkings in betonstraatstenen
- aanleg van lijnvormige elementen
- aanleggen van wortelbruggen
- herstellen onverharde bermen (plaatselijk karakter)
- grondverbeteringswerken
- planten van hagen en bomen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 3, categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/04/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 296.45 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten kunnen aangekocht worden aan de prijs van 296.45 euro (incl. BTW, verzendingskosten en digitale meetstaat), mits contante of voorafgaandelijke storting op bankrekeningnr. KBC BE81 4062 0904 6124 BIC : KREDBEBB op naam van Antea Belgium nv. Gelieve uw betaling te bevestigen via ann.torfs@anteagroup.com
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/04/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/04/2016 - 10:30
Plaats: Kantoren Blauwe Steen, Blauwe Steenstraat 81A, 2550 Kontich
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Inschrijvers ten aanzien van een afgevaardigde van de gemeente Kontich
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn: 40 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/03/2016