Tussengemeentelijke Maatschappij Der Vlaanderen Voor Watervoorziening

DOM-154-15-012-Z Oostende, Groendreef en Maria Hendrikapark: riolerings- en wegeniswerken + aanleg drinkwatertoevoerleiding.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Stropstraat 1, BE-9000 GENT
Contact: Adriaens Anne Rachel
Tel: +32 92400356 Fax: +32 92400353 E-mail: anne.adriaens@farys.be
Internet adres(sen): www.farys.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=230592
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
DOM-154-15-012-Z Oostende, Groendreef en Maria Hendrikapark: riolerings- en wegeniswerken + aanleg drinkwatertoevoerleiding
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Aanstellen van een aannemer voor het uitvoeren van riolerings- en wegeniswerken en het aanleggen van een drinkwatertoevoerleiding in de Groendreef, het Maria Hendrikapark en de losweg in de Ravelijnstraat te Oostende.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
conform art. 66 van het KB van 16 juli 2012
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Erkenning C, C1, C2 of E1 geraamde klasse 5
- minstens 2 tevredenheidsattesten ondertekend door de leidende ambtenaar of de projectverantwoordelijke van het opdrachtgevend bestuur. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes rioleringswerken met elk een minimum aannemingsbedrag van ? 500 000 (excl. btw) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
- minstens 2 tevredenheidsattesten ondertekend door de leidende ambtenaar of de projectverantwoordelijke van het opdrachtgevend bestuur. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes wegeniswerken met elk een minimum aannemingsbedrag van ? 100 000 (excl. btw) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
- minstens 1 tevredenheidsattest ondertekend door de leidende ambtenaar of de projectverantwoordelijke van het opdrachtgevend bestuur. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes tot tevredenheid van het opdracht gevend bestuur een drinkwaterleiding heeft aangelegd met volgende kenmerken:
o lengte: 100m of meer;
o diameter: DN300 of meer;
o leidingmateriaal staal
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/04/2016-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 100.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek is te verkrijgen na voorafgaandelijke overschrijving op BE07 0910 0070 2166 van FARYS|TMVW (met vermelding van btw-nummer en het dossiernummer DOM-154-15-012-Z).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 14/04/2016-10:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/03/2016

Annonces similaires du BDA :