AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lokeren
Groentemarkt 1, BE-9160 Lokeren
Contact: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017 Fax: +32 93423019 E-mail: cad@lokeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting van de markt - Fase 2
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De stad Lokeren plant de herinrichting van de 2de fase van de Markt. De 2de fase betreft de zone aan de overzijde van de Durme.
De werken omvatten hoofdzakelijk wat volgt:
- Signalisatie van de werken in de verschillende uitvoeringsfasen
- Rooien van beplanting
- Opbreken van verhardingen, lijnvormige elementen, buizen, .
- Grondwerken in uitgraving
- Aanleggen van onderfunderingen en funderingen
- Aanleggen van verhardingen in mozaïekkeien
- Aanleggen van verhardingen in beton / asfalt / betonstraatstenen / betontegels
- Uitvoeren van natuurstenen lijnvormige elementen
- Uitvoeren van betonnen lijnvormige elementen
- Uitvoeren van straatkolken en aansluiten op riolering
- Opmaken van as-builtplannen
- Allerhande werken
- Realiseren van zitmuren
- Realiseren van houten platform
- Leveren en plaatsen van straatmeubilair
- Bebordingen (signalisatie)
- Groenaanleg
- Onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode
De aandacht van de inschrijver wordt onder meer gevestigd op volgende punten:
de korte uitvoeringstermijn (art. 76 van het KB 14-01-2013)
de moeilijke werkomstandigheden gezien de aanwezigheid van nutsleidingen
de schorsing gedurende een periode in het kader van de Lokerse Feesten
het bereikbaar blijven van de handelspanden
de opgelegde fasering van de werken
werken ter hoogte van de Durme en bijhorende randvoorwaarden
werken in de nabijheid van bestaande bomen met specifieke voorzorgsmaatregelen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver toont zijn technische bekwaamheid aan door:
- Een verklaring waarin de technici of de technische organen vermeld worden die, al dan
niet deel uitmakend van de onderneming, ter beschikking zullen staan van de aannemer
voor de uitvoering van het werk;
- Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming
en de omvang van het kaderpersoneel weergeeft tijdens de laatste drie jaren;
- Een verklaring die de werktuigen, het materieel, en de technische uitrusting vermeldt
waarover de aannemer zal beschikken voor de uitvoering van het werk;
- Het voorleggen van tenminste 5 referenties binnen de laatste vijf jaar (2010 - 2015)
van gelijkaardige opdrachten m.b.t. aanleggen van publieke ruimtes, verplichtend gestaafd
door tevredenheidsattesten, ondertekend door de leidende ambtenaar of de
projectverantwoordelijke van het opdrachtgevend bestuur (met opgave van het telefoonnummer
van deze persoon) waaruit blijkt dat hij tot tevredenheid van de opdrachtgever,
als hoofdaannemer, in de loop van de laatste 5 jaar voorafgaand aan de
datum van de indiening van de offertes werken heeft uitgevoerd die betrekking hebben
op gelijkaardige opdrachten.
Deze referenties moeten verplichtend vermelden:
o identificatie van de opdrachtgever;
o naam en functie van de verantwoordelijke afgevaardigde van de opdrachtgever;
o aard van de werken;
o aannemingsbedrag;
o tijdspanne en plaats van uitvoering.
Deze attesten zullen tevens het jaar van uitvoering vermelden
Uit de referentielijst moeten minimum 5 gelijkaardige gunstige referenties blijken.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/4/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 398.56 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Te betalen aan de ontwerper via overschrijving op rekening nummer BE74 3751 0084 3707 op naam van Technum, Kortrijksesteenweg 1144a, 9051 Gent (Sint-Denijs-Westrem) met vermelding van BTW-nr. en "P.006861 - Bestek - Herinrichting van de Markt Fase 2 te Lokeren."
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/4/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/4/2016 - 11:00
Plaats: Stadhuis lokaal 2.04 (2de verdieping), 9160 Lokeren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/3/2016