Agentschap Facilitair Bedrijf

2016/HFB/OA/32782 - Frans Masereel Centrum: bouwen van een nieuwe zeefdrukatelier.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=230518
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2016/HFB/OA/32782 - Frans Masereel Centrum: bouwen van een nieuwe zeefdrukatelier.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Masereeldijk 5, 2460 Kasterlee
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Frans Masereel Centrum: bouwen van een nieuwe zeefdrukatelier.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Het Bestuur is van oordeel dat de vereiste erkenning is: Categorie D
Het Bestuur is van oordeel dat de minimaal vereiste klasse is: klasse 4 of gelijkwaardig aan het inschrijvingsbedrag.
De opgegeven vereiste erkenningsklasse geldt ten indicatieve titel aangezien deze uiteindelijk zal bepaald worden door de werkelijke omvang en voorwerp van de ingediende offerte.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/05/2016 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 03/05/2016 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 03/05/2016 - 09:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 bus 60 te 1000 Brussel, lokaal 5 D 04.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
Het plaatsbezoek is verplicht.
Een plaatsbezoek is mogelijk na telefonische afspraak bij dhr. Ivan Durt - tel. 014 85 22 52, ten laatste 7 kalenderdagen voor opening van de offertes. Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek.
Het attest van plaatsbezoek van bestek nr. 2015/HFB/OA/28343 blijft eveneens geldig.
Het niet toevoegen van het attest van plaatsbezoek zal leiden tot nietigheid van de offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/03/2016

Annonces similaires du BDA :