AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sociaal Wonen arro Leuven cvba-so
Wijgmaalsesteenweg 18, BE-3020 Herent
Contact: Vancoppenolle Dries Jan
Tel: +32 16316200 E-mail: dvancoppenolle@swleuven.be
Internet adres(sen): www.swleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ONDERHOUD EN HERSTELLING VERWARMING EN SANITAIR
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Heverlee, Leuven, Lubbeek, Tielt-Winge, Hoegaarden, Wezemaal, Keerbergen, Wilsele
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
ONDERHOUD EN HERSTELLING VERWARMING EN SANITAIR
HUURPATRIMONIUM SWAL
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Heverlee - Matadi, Ruelenspark, Ter Duin en Leuven - Bulenswijk
Korte beschrijving:
64 huurwoningen
Hoeveelheid of omvang: 64.
Geraamde waarde zonder BTW: 22654.87 EUR .
Perceel 2: Lubbeek - Sint-Maartensdal, Tielt-Winge -Wingeveld en Hoegaarden - Maagdenblok
Korte beschrijving:
63 huurwoningen
Hoeveelheid of omvang: 63.
Geraamde waarde zonder BTW: 22300.89 EUR .
Perceel 3: Wezemaal - Bergenhof, Rotselaar - Sint-Antonius en Keerbergen - Vogelzang
Korte beschrijving:
120 huurwoningen
Hoeveelheid of omvang: 120.
Geraamde waarde zonder BTW: 42477.88 EUR .
Perceel 4: Wilsele - Speltstraat en Heverlee - Naamsesteenweg, Ter Bank
Korte beschrijving:
92 huurwoningen
Hoeveelheid of omvang: 92.
Geraamde waarde zonder BTW: 32566.37 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
339 woningen
Geraamde waarde zonder BTW: 120000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Niet in uitsluitingsgronden
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Geen fiscale schulden
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Cerga-attest
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/03/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Overschrijven op BE78 000010348886 met vermelding "raamcontract onderhoud sanitair en CV"
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/03/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/03/2016