AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrax cvba, die optreedt in naam en voor rekening van Infrax Limburg, Infrax West, Inter-aqua, Inter-energa, Inter-media, Iveg, PBE en Riobra
Gouverneur Verwilghensingel 32, BE-3500 Hasselt
Contact: May Denier / Seher Tanrikulu
Tel: +32 11266350 Fax: +32 11266115 E-mail: publicaties@infrax.be
Internet adres(sen): www.infrax.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
R/000012 Kortessem Herestraat wegenis- en rioleringswerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kortessem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Kortessem Herestraat:
Aanleg riolering en verbetering Herestraat.
De opdracht behelst vooral:
- Opbreken van bestaande riolering, verhardingen en funderingen incl. lijnvormige elementen;
- Grondwerken nodig voor de uitvoering van de werken volgens de aanduidingen op de plannen;
- Aanleggen van nieuwe riolering in open sleuf diameters (in mm) 400, 500, 600, 700 en 800;
- Aansluiten van straatkolken en huizen op de riolering;
- Plaatsen van geprefabriceerde betonnen overstortconstructie en kopmuur
- Vernieuwen van wegverharding in bitumineuze mengsels, cementbeton en kleinschalige elementen m.i.v. funderingen;
- Maken van lijnvormige elementen in prefab beton en ter plaatse gestort;
- Uitgraven van een bufferbekken
- Aanleggen van bosgoed;
- Al de bijhorende werkzaamheden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Verklaring op erewoord dat de inschrijver zich niet bevindt in één van de gevallen zoals opgesomd in artikel 61
van het KB 15 juli 2011.
Uittreksel uit het strafregister
Om te controleren dat Belgische kandidaten hun verplichtingen inzake belastingen, heffingen en RSZ zijn
nagekomen gaat Infrax dit na via de Digiflow/Telemarc toepassing.
Buitenlandse kandidaten dienen het bewijs te leveren dat zij hun verplichtingen inzake belastingen en heffingen
zijn nagekomen door het leveren van:
- Een recent attest van de directe belastingen
- Een afschrift van de laatste afrekening van een door het bevoegde kantoor voor BTW-ontvangsten verstrekte
verklaring.
Zij dienen ook een sociaal attest van de R.S.Z. bij te voegen waaruit blijkt dat de kandidaat aan zijn wettelijke
verplichtingen heeft voldaan, van maximum het voorlaatste vervallen kwartaal, zoals geëist in artikel 67 van het
KB 15/07/2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/04/2016 - 13:55
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
19/04/2016 - 13:55
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
19/04/2016 - 13:55
Plaats: Infrax, Gouverneur Verwilghensingel 32, 3500 Hasselt
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
OPMERKING m.b.t. indiening offerte:
De offertes dienen enkel via e-Tendering worden ingediend.
De aandacht van de inschrijver wordt erop gevestigd dat de totaalprijs die hij heeft ingevuld in het offerteformulier
en in pdf-formaat gezet, eveneens moeten worden ingeschreven in het elektronisch inschrijvingsformulier dat zal
verschijnen bij inschrijving op e-Tendering.
OPMERKING m.b.t. documenten:
1. het dossier met het bestek en alle relevante documenten kunnen volledig gratis hier via e-Notification
gedownload worden.
2. Daarnaast kunnen deze eveneens ingezien en analoog aangekocht worden volgens onderstaande
voorwaarden:
De bescheiden betreffende onderhavige opdracht liggen alle werkdagen, ter inzage van de inschrijvers in de burelen van:
Bij de ontwerper Sweco Belgium nv, Herkenrodesingel 8b - 3.01 te 3500 Hasselt;
tel: 011 26 08 70; fax: 011 23 38 28; e-mail: hasselt@swecobelgium.be
Het dossier kan analoog aangekocht worden door contante betaling of door voorafgaandelijke storting op BE16 0013 6943 4074 van Sweco Belgium nv, Arenbergstraat 13, bus 1 te 1000 Brussel, te verkrijgen bij Sweco Belgium nv, vestiging Hasselt, Herkenrodesingel 8b, bus 3.01, met vermelding van BTW-nr. en "Aanbdosr/02116.07/Herestr"
- Kostprijs volledig dossier: 250,00 EUR (incl. 21% BTW)
- Kostprijs enkel plannenbundel: 100,00 EUR (incl. 21% BTW)
OPMERKING ROND STELLEN VAN VRAGEN:
1. Uiterste datum van stellen van vragen via forum e-Notification: 8 april 2016
2. Plaatsen van overzicht van vragen en antwoorden door Infrax: 11 april 2016
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/03/2016