Rameis Nv

Ontwikkeling lokale bedrijvenzone Maleizen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Rameis nv
Kroonlaan 365, BE-1050 Brussel
Contact: D+A Consult
Ine Matthynssens
Tel: +32 15560951 Fax: +32 15560959 E-mail: ine.matthynssens@da.be
Internet adres(sen): www.da.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Ontwikkeling lokale bedrijvenzone Maleizen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Ontwikkeling bedrijvenzone Maleizen - De uit te voeren opdracht omvat het uitvoeren van voorbereidende werken
infrastructuur, de rioleringswerken, leveren en plaatsen van onderfunderingen en funderingen, het aanleggen van
verhardingen, het aanleggen van lijnvormige elementen, het uitvoeren van allerhande werken en constructies, de
signalisatie en de groenaanleg en het onderhoud gedurende 3 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 40
Criterium 2: kwaliteit van het projectbeheer, Weging: 20
Criterium 3: snelheid van aanvang werken, Weging: 20
Criterium 4: duur van de werken, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/04/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 400.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten zullen kosteloos digitaal ter beschikking gesteld worden.
Op eenvoudig verzoek via het mailadres im@da.be kan er een link bekomen worden om het volledige aanbestedingsdossier on-line te raadplegen.
Indien gewenst zijn de aanbestedingsdocumenten ook te verkrijgen na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. BNP Fortis 293-0459899-77 van D+A Consult, Meiboom 26, 1500 Halle , T 02 | 363.89.10 , met vermelding van het besteknummer en het BTW-nr. voor de prijs van 400 EUR (incl. 6% BTW).
De verzending gebeurt zodra uw betaling werd ontvangen. Een factuur wordt nagestuurd met de vermelding "voldaan".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/04/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/04/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/03/2016

Annonces similaires du BDA :