AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Katholiek onderwijs De Kraal vzw
Van Bladelstraat, 25, BE-3020 Herent
Contact: De Kraal centrum
Raf Somers
Tel: +32 16203048 E-mail: raf.somers@kraal.be
Internet adres(sen): www.kraal.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
VERBOUWING EN UITBREIDING SCHOOL DE KRAAL "DEN DOREN"
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Herent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
VERBOUWEN EN UITBREIDING DE KRAAL "DEN DOREN"
na aankoop van een aanpalende woning en in erfpachtneming van een woning met loods
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Verbouwen woning tot leraarskamer + speelplaats
Korte beschrijving:
Verbouwen woning tot leraarskamer + aanleg speelplaats, werken na aankoop
Perceel 2: Bouw + verbouwen sanitaire cellen
Korte beschrijving:
Bouw van een sanitaire cel, inrichting van een sanitaire cel, verbouwen van een sanitaire cel
Perceel 3: Verbouwen loods tot turnzaal
Korte beschrijving:
verbouwen van loods tot nieuwe turnzaal met houten prefabelementen , ruwbouw winddicht
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
volgens administratief bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
volgens administratief bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
perceel 01: Klasse 3, Categorie D
perceel 02: Klasse 2, Categorie D
perceel 03: Klasse 2, Categorie D of D1,D5,D12 en D20
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/04/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 208.74 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: na storten op rek. 438-8137971-76 op naam van eureka-architectuur met vermelding referentienummer.
percelen kunnen afzonderlijk aangekocht:
perceel 01: 76,99euro
perceel 02: 67,98euro
perceel 03: 63,77euro
ten titel van inlichting kan de meetstaat ,gratis per email, aangevraagd worden bij de contactpersoon
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/04/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/04/2016 - 14:00
Plaats: Van Bladelstraat, 25 3020 Herent , directielokaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/03/2016