Provincie Limburg

Neerpelt Dommelhof aanpassingen gehandicaptenverblijf.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Limburg
Universiteitslaan 1, BE-3500 Hasselt
Contact: De heer Peter Pinckers
Tel: +32 11237937 Fax: +32 11238111 E-mail: peter.pinckers@limburg.be
Internet adres(sen): www.lokalebesturen.limburg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Neerpelt Dommelhof aanpassingen gehandicaptenverblijf
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Neerpelt Dommelhof geb 422 verblijfsgebouw
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze werken: 420 - Neerpelt - Dommelhof - gebouw 422 - Verblijfsgebouw / aanpassingen voor G-kamers.
Plaats van uitvoering: NEERPELT Dommelhof - Gebouw 422
Toekomstlaan 5 te 3910 Neerpelt
Bondige beschrijving der werken :
 afbraakwerken, voornamelijk sanitaire installaties en niet-dragende wanden.
 bouwwerken, aanpassen deuropeningen, lichte wanden, vloer- en wandafwerkingen en binnenschrijnwerk.
 sanitaire en cv-installatie, inrichten van nieuwe badkamers, plaatsen van nieuwe toestellen, aan- en afvoerleidingen en verplaatsen radiatoren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting met betrekking tot de persoonlijke situatie van de inschrijver te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §1 en §2, artikel 62 en artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 (KB Plaatsing).
De aanbestedende overheid kan de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is alvorens de gunningsbeslissing te nemen. In dit geval zal ze de betrokken inschrijver via de snelste middelen en binnen de door haar bepaalde termijn verzoeken om de inlichtingen of documenten te verstrekken die het mogelijk maken de persoonlijke situatie van de inschrijver te controleren.
De aanbestedende overheid zal echter zelf de inlichtingen of documenten (RSZ, fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD financiën en de verklaring voor niet-faillissement, bij werken: het bewijs van erkenning) aanvragen die zij met behulp van elektronische middelen gratis kan verkrijgen bij de diensten die er de beheerder van zijn.
Evenwel moeten:
- buitenlandse inschrijvers bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de fiscale bijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn
- inschrijvers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstellen, bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Bedraagt de rsz- of fiscale schuld aan bijdrage meer dan 3 000,00 euro, of neemt hij in geval van uitstel van betaling de afbetalingen niet strikt in acht, dan wordt de inschrijver verzocht bij zijn offerte alle inlichtingen te voegen betreffende de eventuele schuldvorderingen zoals bedoeld in art. 62, §1 in fine en artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 (KB Plaatsing).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Vereiste erkenningsklasse : klasse 1
III.2.3. Vakbekwaamheid:
D (Bouwwerken), Klasse 1, D1, D4 en/of D10 en/of D16
Vereiste erkenning: hooddaannemer: D (Bouwwerken), Klasse 1,
ondercategoriën:
D1 (ruwbouwwerken)
D4 (wanden en plafonds) en/of
D10 (Tegelwerk), Klasse 1 en/of
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/4/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek, offerteformulier, plannen en veiligheids- en gezondheidsplan
Een digitale versie van het bestek kan, na aanvraag van het IP-adres bij Rudi Swinnen (011 23 71 19, rudi.swinnen@limburg.be) of bij Peter Pinckers (011 23 79 37) peter.pinckers@limburg.be), gratis worden gedownload.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/4/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/4/2016 - 14:00
Plaats: Provinciehuis - lokaal D2.10, Universiteitslaan 1 te 3500 Hasselt
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Peter Pinckers, voorzitter
Els Vandeweyer, bijzitter
Kandidaten
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Verplichte uitvoering van de werken tussen 30 mei en 23 september 2016, ongeacht het bouwverlof.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/3/2016

Annonces similaires du BDA :