Universiteit Antwerpen

16 027_VERVANGEN KOELUNITS MET TOTAAL ONDERHOUDS-WAARBORG SERVERROOM GEBOUW B TE CAMPUS DRIE EIKEN.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universiteit Antwerpen
Middelheimlaan 1, BE-2020 Antwerpen
Contact: Elio Berardocco
Tel: +32 32653110 E-mail: aanbestedingen@uantwerpen.be
Internet adres(sen): www.uantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
16 027_VERVANGEN KOELUNITS MET TOTAAL ONDERHOUDS-WAARBORG SERVERROOM GEBOUW B TE CAMPUS DRIE EIKEN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vervangen koelunits met totaal onderhouds-waarborg serverroom gebouw B te Campus Drie Eiken.
De motivatie om de installatie van een nieuwe koelmachine te koppelen aan een 10-jaar durend onderhoudscontract komt voort uit:
De kritische omgeving die een serverroom vormt. De serverroom vormt het hart van de ICT-operaties. Een uitval van de koeling heeft als gevolg dat de servers en andere componenten zullen uitvallen, met als gevolg dat de Uantwerpen en andere organisaties niet kunnen beschikken over ICT-toepassingen.
De wil om naar een installatie te gaan die niet enkel ontworpen wordt met het oog op een gemakkelijke installatie, maar waar rekening gehouden wordt met alle aspecten (oa duurzaamheid)
Lange termijn verbintenis met een aanbieder die niet enkel uit is op snel geld gewin, maar ook verantwoordelijkheid neemt voor zijn installatie.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/04/2016 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 08/04/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/03/2016

Annonces similaires du BDA :