KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Mechelen
Grote Markt 21, BE-2800 Mechelen
Contact: De heer Koert Hendrickx
Tel: +32 15297531 Fax: +32 15297510 E-mail: koert.hendrickx@mechelen.be
Internet adres(sen): www.mechelen.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herbestemming , restauratie en inrichting Predikherenklooster - FASE C: interieurwerkzaamheden/afwerking/inrichting en technieken
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herbestemming , restauratie en inrichting Predikherenklooster - FASE C: interieurwerkzaamheden/afwerking/inrichting en technieken
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. OVERIGE NADERE INLICHTINGEN:
In verband met dossier "Herbestemming , restauratie en inrichting Predikherenklooster - FASE C: interieurwerkzaamheden/afwerking/inrichting en technieken", publicatie nr 2016/S 032-051235 dd. 1 februari 2016, werden de schriftelijk gestelde vragen en bijhorende antwoorden opgelijst. Er werd ook een addendum opgesteld met toelichting en aanvulling. U kan deze vragen/antwoorden en addendum bekomen door een mail te verzenden aan koert.hendrickx@mechelen.be, waarop u een de link naar een
wetransfer zal overgemaakt worden.
Om de bieders voldoende tijd te geven dit nieuwe materiaal door te nemen, wordt de opening der biedingen met 2 weken verzet: van vrijdag 18/3/2016, 10.00 u naar maandag 4/4/2016 om 10.00 u. plaats van opening blijft ongewijzigd.
Volgende afspraak uit het bestek wordt hernomen zodat de bieders de kans hebben bijkomende vragen te stellen:
"Inschrijvers die fouten, leemten of onduidelijkheden vaststellen in de opdrachtdocumenten zijn verplicht tijdig opheldering en/of verduidelijking te vragen aan de ontwerper uiterlijk vijftien (15) kalenderdagen voorafgaand aan de openingszitting.
Het e-mail adres waarnaar deze vragen kunnen worden verzonden is: gert.biebauw@b-b.be. Gelieve de aanbestedende overheid in alle communicatie in copy te zetten via het volgende adres: barbara.adriaensen@mechelen.be
Antwoorden op deze vragen zullen uiterlijk 10 dagen voor opening biedingen beantwoord worden via het Bulletin der Aanbestedingen.
De berichten en terechtwijzingen, bekendgemaakt in het Bulletin der Aanbestedingen en het Publicatieblad van de Europese Unie en die betrekking hebben op de opdrachten in het algemeen of enkel op onderhavige opdracht, maken integraal deel uit van de contractuele bepalingen. De inschrijver wordt derhalve geacht hiervan kennis te hebben genomen en er mee rekening te hebben gehouden bij het opmaken van zijn offerte."
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/3/2016