AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Pieters-Leeuw
Pastorijstraat 21, BE-1600 Sint-Pieters-Leeuw
Contact: N.V. Arcadis Belgium
Nick De Roo
Tel: +32 92424444 E-mail: cathy.cornelis@arcadis.com
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=229963
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbeteringswerken Fabriekstraat en Karel Gilsonstraat - Deel 1
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten hoofdzakelijk wat volgt:
a. Affrezen van verhardingen
b. Opbreken van verhardingen en hun funderingen.
c. Opbreken van rioleringen.
d. Aanleggen van tijdelijke verhardingen als 'minder hinder' maatregel.
e. Grondwerken en diverse beschoeiingen
f. Aanleggen van draineringen
h. Aanleggen van rioleringen en bouwen van inspectieputten.
i. Plaatsen van pompstations, overstortkamers en knijpconstructies
j. Aanleggen van funderingen.
k. Aanleggen van straatgoten en trottoirbanden.
l. Plaatsen van straatkolken en hun aansluitingen.
m. Aanleggen van rijwegverhardingen.
n. Realiseren van aansluitingen van huisriolen
o. Aanleggen van voet- en fietspaden.
p. Werfsignalisatie.
q. Aanbrengen van teelaarde voor plantvakken
r. Signalisatie en wegmarkering.
s. Het onderhoud gedurende de waarborgtermijn.
Uitvoeringstermijn: 240 werkdagen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Klasse 8, Categorie E
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/04/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 525.25 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten worden te koop gesteld door ARCADIS Belgium nv, Kortrijksesteenweg 302, 9000 Gent, hetzij op het kantoor, hetzij na voorafgaande storting op rekening nr. IBAN BE38 3200 6870 5372 - SWIFT BIC BBRUBEBB, met vermelding van besteknummer en BTW-nummer voor de prijs van 495,00 EUR (incl. BTW) voor de opdrachtdocumenten en 30,25 EUR (incl. BTW) voor de CD-ROM - Totaalprijs dossier
incl. BTW en CD-ROM = 525,25 EUR
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/04/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
29/04/2016 - 11:00
Plaats: Schepen van Openbare Werken of zijn afgevaardigde in Pastorijstraat 21 te 1600 Sint-Pieters-Leeuw.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare bekendmaking
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/03/2016