AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kraainem
Arthur Dezangrélaan 17, BE-1950 Kraainem
Contact: Mevrouw Veerle Willegems
Tel: +32 27192064 Fax: +32 27192044 E-mail: veerle.willegems@kraainem.be
Internet adres(sen): www.kraainem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Ontwerpen en bouwen van een polyvalente zaal volgens de formule Design & Build
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Patronaatstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Ontwerpen en bouwen van een polyvalente zaal volgens de formule Design & Build
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Voor het gedeelte DESIGN:
-Een lijst met de bezetting en de studie - en beroepskwalificaties van het tewerkgesteld personeel, een volledige gedetailleerde beschrijving, inbegrepen organigram van het bedrijf (organisatie) met inbegrip van de infrastructuur en de technische middelen, mogelijkheden en bijzondere vaardigheden om de opdracht naar behoren en kwaliteitsvol te kunnen uitvoeren.
-Aanduiding wie de gevraagde studie zal leiden en samenstelling van het projectteam.
Voor het gedeelte BUILD:
-Een referentie lijst van identieke gebouwen die tijdens de 3 laatste jaren werden uitgevoerd.
-Een lijst met de bezetting en de studie - en beroepskwalificaties van het tewerkgesteld personeel, een volledige gedetailleerde beschrijving, inbegrepen organigram van het bedrijf (organisatie) met inbegrip van de infrastructuur en de technische middelen, mogelijkheden en bijzondere vaardigheden om de opdracht naar behoren en kwaliteitsvol te kunnen uitvoeren.
-Aanduiding wie de uitvoering zal leiden en samenstelling van het projectteam.
Indien beroep gedaan wordt op onderaannemers dienen hun opdrachten en hun kwalificaties medegedeeld te worden.
ENKEL DE INSCHRIJVERS WELKE VOLDAAN HEBBEN AAN DE EISEN VOORGESTELD IN DE PUNTEN HIERBOVEN KOMEN VOOR ONDERZOEK IN AANMERKING.
Vereiste erkenning van aannemers : D (Bouwwerken), Klasse 5
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Esthetisch uitzicht buitenzijde inclusief landscaping, Weging: 25
Criterium 3: Concept binnenruimtes, Weging: 20
Criterium 4: Ervaring en referenties inzake ontwerp en uitvoering van andere dergelijke projecten, Weging: 15
Criterium 5: Voldoen aan de BEN normen ( volgens bijlage), Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/4/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: per e-mail naar veerle.willegems@kraainem.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/4/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/4/2016 - 11:00
Plaats: vergaderzaal van het Schepencollege
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Roland Van Cauteren (voorzitter)
Veerle Willegems (bijzitter)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/3/2016